Har ikke satt meg noe mål, må se litt hvordan dagen blir ang fotball ogsåSatse på det. Jeg har planer om 500 innlegg så Hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke satt meg noe mål, må se litt hvordan dagen blir ang fotball ogsåSatse på det. Jeg har planer om 500 innlegg så Hehe
Aldri vært der, men hørt bra om denJa grei park![]()
Da er det lov å flytte timen.Spent på når jeg skal inn å fjerne litt av livmorhalsen. Time midt i ferien hadde KO vært typisk![]()
Er i Trondheim på "miniferie" og møter svigerfamilien.. Men er skikkelig slitsomt. Går rundt overalt.. Før jeg la meg ned nå, har jeg vært på føttene siden 9 i morges..
Bare gått rundt..
Slitsomt med bursdag og da
Fin dag likevel?
Skjønner. Som her. Får sjelden sove lenge uansett . Og de få gangene jeg har klart deg føler jeg meg rar. Kroppen er ikke vant til så mye søvn . Været ser bedre ut enn herVet ikke.
Været ser ikke så ille ut som først fryktet.
Men vi får se. Snakke om det når jeg står opp.
Søndager står mannen opp med lillemor. Det er et prinsipp selv om jeg ikke klarer sove lenger de fleste dagene. Gjort det sånn med alle når de er over den "når vi er ferdig på badet er det uansett tid for å amme" alderen. Hun var ikke enig i starten, men nå hører jeg at hun koser seg og pludrer med faren og DET er mer poenget enn at jeg skal sove. At de to får styre seg og stelle seg sammen.
Også får jeg ta en ego-dusj etterpå i stedet for å kle på meg mens jeg steller henne som jeg gjør de andre seks dagene i uka.
Det mest overraskende er at klokka er åtte. Og mellomste sover. (eldste sitter og ser pokemon på nettbrett. Han sto opp 6.15 som vanlig...)![]()
Yes[emoji3] blir så gira da[emoji16] men ser litt dystrere ut i dag
Ble litt overrasket men det blåste litt ds jeg la meg og møblene har reorganisering seg på altanenIkke så mye vind her, bare surt og regn
Vil tro det er litt for høyt mål daHar ikke satt meg noe mål, må se litt hvordan dagen blir ang fotball også
Mm. Så man kan jo med fordel være flinkere å gå over og svare da. Særlig på underforum egentlig.!Ja da hadde poenget vært borte![emoji2]
Hei jenter! Sniker innom, skal prøve å få til noen innlegg. Lille sliter, osv.
Ja ikke så stor. Perfekt med mindre barnAldri vært der, men hørt bra om den
Ser kanskje ikke så ille ut, men la armen oppå en ildfast form på vei ut av ovnen.
AUUU!!!!!
![]()
Jada seff gjør jo det og håper det ikke da blir lenge tilDa er det lov å flytte timen.
Åh såpass ja. Da blåser det jo littBle litt overrasket men det blåste litt ds jeg la meg og møblene har reorganisering seg på altanen
Hvordan har skravlingen gått i dag???
Mine er stort sett fornøyd med å glo på skjerm så tidlig. Eldstemann våkna 6.15 og sto opp, har krav om å lese før skjerm så det gjorde han nok men har sittet med nettbrett siden.Hadde blitt rar selv om det kom unger inn hit før dagen har kommet igang[emoji12]
Minstemann maser idag om å ut å leke, før kl 08! Han må fint vente litt[emoji23]
Fader svarte... Jeg er solbrent!!!!
Sitter og ler av naboen.
Har hevet ut mann og barn for kvelden og fått venninner på besøk.
Så nå har masse damen på 35 +/- etter *litt* vin det gøy på trampolinen![]()
Ble litt sent, men nå er siste ungen på vei i seng...
(Han har litt godt av å få litt tid med mamma og pappa en gang i blant etter de minste sover)