Og så ha det resultater for gårsdagen og så da var det verdt det[emoji3] håper det går bra i dag og [emoji23]
Veldig deilig når man klarer å nå målet![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og så ha det resultater for gårsdagen og så da var det verdt det[emoji3] håper det går bra i dag og [emoji23]
Akkurat nå er jeg ferdig med å lage chutney av 1 kg epler.Noe godt..?
Hørtes slitsomt ut da. Jeg vekte mi 8.30 i dag, og hun lurte på hvorfor natta måtte gå SÅ fort. Trøtt vett. [emoji85]Men for all del, bhg hadde jo førskoleungene på overnatting og begynte å finne plass til soveposene etter 23, alle sov innen 2330 men klokka 7 spiste de frokost...
Dagen idag har vært stille[emoji15]
Høres ut som en herlig og idyllisk dag hos dere[emoji1]
21
TJUE EN innlegg. på ti minutter. 2,1 i minuttet.
Det er ikke ungene som mer eller mindre sover. Det er BV!
Hørtes slitsomt ut da. Jeg vekte mi 8.30 i dag, og hun lurte på hvorfor natta måtte gå SÅ fort. Trøtt vett. [emoji85]
Men gikk greit etterhvert..
Ja [emoji4] må nok det fremover [emoji23][emoji16]Så bra da[emoji2] gjør det enklere å overlate det tyngste til han!
Det var vel rekord i minst mulig innlegg?![emoji33]
2,7 pr minutt de siste ti minuttene... Det er jo en økning men... tror trygt jeg kan si at i dag tror jeg ikke vi klarer det
God kveld! Så stille det er her i kveld, er alle ute?
Jeg har gått såå mye i dag, at jeg tror snart føttene faller av..
Ikke så mange, men noen får jo
Det er akkurat det.. Blir sliten av det.. Ikke bare hun, men jeg og [emoji85]Sent er en ting, men helt i hundre er noe annet
Det har det, men i dag.... i dag er det stille på bv
Og nyt fineværet dere som har slikt.
Tempoet steg vedlig, til 5,9
Fortsatt med det tempo trengs over 9 timer for å komme til 6000
Vi har tre. Det må altså.... triples.
Er nok det. Håper folk koser segEr nok en travel lørdag for mange[emoji2]
Hehe, ganske heftig oppgave[emoji12]