♡ Skravletråd JUNI ♡

Hehe, tidlig ute den naboen[emoji12] gøy for barna å ha lekekamerater i nærheten[emoji2]

Veldig kjekt det. Hun er somregel på døra her innen kvart over ti (etter at jeg kom til i en bisetning å si at mine ikke sendes ut før etter ti. Før det kom hun stort sett mellom halv ti og ti, og da spiser vi somregel frokost.

God kveld[emoji1]
Gikk jo fint i går, fikk ikke vært her så mye selv[emoji15]

Gikk fint i går ja. Ikke i dag, men det er flere dager å ta av. Så i dag bare chiller vi

God morgen jenter [emoji173]️
Planer for dagen?
Her blir det visst noe lunsj ute, så Leos lekeland??, så.. Vet ikke, men blir middag på egon etterhvert.

Håper dere har hatt en fin dag[emoji1]
Her har det vært fullt hus og stormende jubel i 7 timer![emoji23]

Da er det fint å roe ned ja.

Her så vi kjæledyrenes hemmelige verden. Alle ungene i seng nå, mannen leste harry potter for eldste på senga, og guttungen selv var klar på at når dt blir skulere pappa, da er det ingen god ide å lese så sent på kvelden. De er tidlig i boka enda så det gpr bra.

Jepp.. I går hadde de henne i fullt kjør til kl 22.. Eller litt lengre.
Blir litt unntakstilstander når man er på ferie, selv en kort en..

Koselig med film sammen.

Jepp.. I går hadde de henne i fullt kjør til kl 22.. Eller litt lengre.
Blir litt unntakstilstander når man er på ferie, selv en kort en..

Koselig med film sammen.

Å hallo da, det var jo litt lenge, selv på ferie er det lov for folk å innse at det er lov å roe ned rundt barna sånn etterhvert...

Holder på å få fnatt av puppene mine.
Når jeg gikk ned i vekt, ble også puppene mindre, naturligvis.
I går var jeg innom en undertøysbutikk og kjøpte meg nye BH'er.
Nå er jeg ved å få fnatt av puppene mine, de er blitt så små :P

Og jeg som egentlig ønsket meg mindre pupper, nå som jeg har det, føles det ikke helt meg

Hehe, det er en av "ulempene" med å gå ned masse kg[emoji23] puppene forsvinner også!

Men for all del, bhg hadde jo førskoleungene på overnatting og begynte å finne plass til soveposene etter 23, alle sov innen 2330 men klokka 7 spiste de frokost...

Jeg og samboeren har vært på lunsj, og handla inn til helga. Nå skal jeg bruke lørdagen min på å rydde og vaske bad, soverom, stue og kjøkken, for her vises det at 1: jeg har vært borte noen dager+shoppa.. 2: samboeren har jobba 10-12timers dager og bare vært innom kjøkkenet og spist og soverommet for å sove den siste uka! Så da er målet å få fram et levelig hjem på et par-tre timer, så tar vi helg etter det [emoji1]

Alltid best å ta helg i et nyvasket hus[emoji1]

Veldig deilig å høre sambo si at jeg må passe på å slappe av og.. Og at jeg ikke skal holde på i garasjen.. Vi har holdt på å rydde opp for å gjøre klart litt tim vi skal ha container om 2uker! Gleder meg masse til å ha plass til bilen i garasjen [emoji16][emoji16][emoji122] men kjente det var godt at han på en måte erkjente at jeg har noen begrensninger nå(36+0),så han må gjøre litt mer enn meg på det tunge.. Har følt at han har forventet mer enn jeg orker å gjøre så veldig godt å høre [emoji7][emoji16]

Så bra da[emoji2] gjør det enklere å overlate det tyngste til han!

Håper dere har hatt en fin dag[emoji1]
Her har det vært fullt hus og stormende jubel i 7 timer![emoji23]
Haha. Joda. Ingen av planene ble som de skulle.
Gubben er så "panisk".. For vi må jo planlegge alt LENGE før..!!
Men det blir jo aldri som planlagt uansett. Fordi svigermor er kronisk forsinka, han er uffete (vil ikke, ditt og datt) og stresser meg unødvendig innimellom o.O
Han stresser for feil ting [emoji23] Jeg derimot liker heller bare.. Være i god tid for avtaler (for ellers blir jeg stressa..), og begynne med ting i goood tid i forveien. For å slippe stress. Han mener jeg stresser fordi jeg begynner tidlig [emoji28]

Orka ikke lese alle sidene siden i morges. Etter 1 time søvn også på kurs er jeg veldig sliten gitt. Øya går litt i kryss. Usikker på om det er fordi jeg er trøtt eller all kloren i øynene.

Følte meg gammel da som eneste født lenge før 2000 på kurs. Utenom en mann. Han var 6 år eldre enn meg. Vi er 80 modeller.

Følte meg også gammel der jeg trykka badedrakt på meg og de små jentene trykka på badedrakt med string effekt i ræva [emoji39]

Må vel innse at jeg eldes.

Ellers gikk kurset i dag fint. Tatt mye og viste seg ene der var fra her. Så tilbydde hu skyss med bilen min da. :) Sitter på i morgen også da. Og plutselig ble man kjent med nye :D Men trivdes best med hu og gutta jeg. Så i det ertne hjørnet tok jeg kanonbombe og sprøyta de alle ned [emoji56]

På ann i morgen. Og heldigvis ikke like lang dag. Ikke langt i fra da. Og også livredningsprøve da. Begge ekursene er fullført og bestått da :) Så må bare bestå det andre også

Rolig, herlig. Avslappende lørdag. Ungene har lekt med venner her og der. Mannen har klippet gresset og handlet, men vi har ikke vært noe sted ikke gjort noe. Etter ei uke med aktiviteter. Eller strengt tatt to uker med aktiviteter og enda noen dager i vente videre, var det deilig.

Mannen ordner pizza. Eldstemann som er hos en kompis har beskjed om å komme hjem 1730. Tidlig pizza her fordi vi også har lillemor så pizza ved spisebordet hvor hun også har stolen sin og sitter og spiser. Og film i sofaen etterpå. Om litt når hun blir eldre og kan spise pizza i sofaen med oss blir det pizza og film på lørdagskvelden igjen :-) Men enn så lenge er det slik det er og det er helt ok.

Høres ut som en herlig og idyllisk dag hos dere[emoji1]

Å hallo da, det var jo litt lenge, selv på ferie er det lov for folk å innse at det er lov å roe ned rundt barna sånn etterhvert...
Ja, altså.. Hun var jo helt i hundre... Så. Det blir sent i kveld også, men rolig sent, i det minste...

Orka ikke lese alle sidene siden i morges. Etter 1 time søvn også på kurs er jeg veldig sliten gitt. Øya går litt i kryss. Usikker på om det er fordi jeg er trøtt eller all kloren i øynene.

Følte meg gammel da som eneste født lenge før 2000 på kurs. Utenom en mann. Han var 6 år eldre enn meg. Vi er 80 modeller.

Følte meg også gammel der jeg trykka badedrakt på meg og de små jentene trykka på badedrakt med string effekt i ræva [emoji39]

Må vel innse at jeg eldes.

Ellers gikk kurset i dag fint. Tatt mye og viste seg ene der var fra her. Så tilbydde hu skyss med bilen min da. :) Sitter på i morgen også da. Og plutselig ble man kjent med nye :D Men trivdes best med hu og gutta jeg. Så i det ertne hjørnet tok jeg kanonbombe og sprøyta de alle ned [emoji56]

På ann i morgen. Og heldigvis ikke like lang dag. Ikke langt i fra da. Og også livredningsprøve da. Begge ekursene er fullført og bestått da :) Så må bare bestå det andre også

Du bør prioritere å få sove litt

Ikke noe poeng i å skravle masse i dag, vi har ikke nubbsjangs på 6000, kaaanskje 4000 liksom. Og det er greit, vi bare hviler. Du bør sove

Back
Topp