Ja gå og legg deg [emoji16]Jo. Men skal på kurs om mindre enn 9 t. Og har reisevei på 1.5 t. Trenger søvn. Vil tross alt bestå kurs [emoji14]
Sov godt [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gå og legg deg [emoji16]Jo. Men skal på kurs om mindre enn 9 t. Og har reisevei på 1.5 t. Trenger søvn. Vil tross alt bestå kurs [emoji14]
Ja det kan vi alle gjøre [emoji6]Flinke du [emoji173]️[emoji173]️ sove med god samvittighet i natt
Ikke sant.. Det hadde vært kjedelig.... Byrde nesten heller jobba hardt med forum på morgenen så det ikke er så slitsomt på kvelden [emoji23][emoji23]Ja fy flate [emoji23] Så høy puls for ingenting.
Og den tenker jeg Tamara gir oss [emoji6]Tror vi manglet type.. 1 innlegg....
JeppHm. Blir spennende å se da.
Alle monner drar [emoji23]Jeg har ikke så mange selv [emoji23] Ca samme eller noe
Hmm, irriterende å ikke vite akkurat når den starter ny dag da.... [emoji53]Vel....
Eneste vi vet er at Tamaras tall ikke alltid er helt like våre, og at det KAN se ut som om de går 1 til 1. Men.. Stat fra i går var 00, så.. Mulig de innleggrne osv over 00 i går.....
Ja. Nei. Vet ikke.
Får see.. Fortjener det litt. Høy innsats i alle fall i kveld [emoji28]Ja jeg så det!
Hadde vært utrolig gøy om vi fikk denne godkjent [emoji16]
Ja, det gjør jeg å, men tenkte da er det jo håp ennå[emoji23][emoji23]Blir sliten bare av tanken [emoji14]
Kan se sånn ut, virket sånn en kveld her tidligere.Fra 01-01? Betyr det at vi burde holde på til 01.00? [emoji54]
Vi får bare se med hennes tall [emoji28]Og den tenker jeg Tamara gir oss [emoji6]
Ja det er det..Får bare se. Er jo Tamaras tall som teller til slutt.
Ikke sant [emoji28]Hmm, irriterende å ikke vite akkurat når den starter ny dag da.... [emoji53]
Haha, ja det ble mye nytt [emoji23]Håper det gjorde en forskjell [emoji16][emoji23][emoji23] lo godt når jeg kikket der selv ja[emoji23]
Ja det er iallefall en god del å svare på som mange ikke har sett enda [emoji23]Fordelen med å lage tråder.. Det kan hjelpe oss videre på ferden i morgen [emoji23]
God natt! God innsats i kveld [emoji16][emoji106]God natt alle. Nå er jeg sliiiiten !
Joda. Vi manglet ett innlegg en av de første dagene her også, men ble godkjent likevel [emoji6]Er det null se mellom fingrene?
God natt [emoji16]God natt alle. Nå er jeg sliiiiten !
Natta [emoji173]God natt alle. Nå er jeg sliiiiten !
Hmm, så rart at ikke det er det samme men spennende å se i morgen da[emoji4]Kan se sånn ut, virket sånn en kveld her tidligere.
At trådene som Tamara hadde pøset ut rett over midnatt ble med på dagen før og ikke den dagen hun hadde ment...
Klokkene er ikke synkronisert..
Så skader ikke å skrive litt til hvis man likevel er våken [emoji6]