Hm. Blir spennende å se da.Spørs.. Tamara får antagelig tall fra 01-01....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm. Blir spennende å se da.Spørs.. Tamara får antagelig tall fra 01-01....
Ja fy flate [emoji23] Så høy puls for ingenting.Omg! Håper dette ga resultater... Kjenner jeg er litt sliten av all tenking og skriving [emoji23][emoji23]
Jeg har ikke så mange selv [emoji23] Ca samme eller noeViktig det! Tror jeg har stått for hele.. 2,5% av trådene i dag. Herregud...
Vel....Fra 01-01? Betyr det at vi burde holde på til 01.00? [emoji54]
Hahaha. Folk tror vel det har rablet for oss alle.Tror jeg dauer når jeg ser på generelt forsiden . Drøss med tråder haha
Krysser det som krysses kan !Kanskje vi er heldig![]()
Fordelen med å lage tråder.. Det kan hjelpe oss videre på ferden i morgen [emoji23]Haha, jeg har lagd 20 av dem i dag [emoji23][emoji13]
Mye å svare på for folk i morgen da [emoji6]
Blir sliten bare av tanken [emoji14]Fra 01-01? Betyr det at vi burde holde på til 01.00? [emoji54]
Ja det er santFår bare se. Er jo Tamaras tall som teller til slutt.
Er det null se mellom fingrene?Æaj æsj æsj æsj
Hihi, utrolig at jeg klarte finne på så mye [emoji23]Hahaha lol ja
Ja jeg så det!Nå..! Kan se ut som om vi greide det såvidt på tråder.. Men spørs jo litt...
Vi får se imorgenVel....
Eneste vi vet er at Tamaras tall ikke alltid er helt like våre, og at det KAN se ut som om de går 1 til 1. Men.. Stat fra i går var 00, så.. Mulig de innleggrne osv over 00 i går.....
Ja. Nei. Vet ikke.
Ja tær og fingre og andre ting vi har to eller mer avKrysser det som krysses kan !
Ja det er veldig surt... [emoji85]Ja. Spørs litt. Surt om det ikke gikk nå da![]()
HahahhaHihi, utrolig at jeg klarte finne på så mye [emoji23]
På så kort tid [emoji23]
Veldig.. Har ikke vært så varm jeg er nå i hele dag.. [emoji52]Jaaa. Slitsomt![]()
Så veeeldig også [emoji85] Syns ikke om å runde opp tall da [emoji23]Ja det er veldig surt... [emoji85]
Jobbet jo som bare det på slutten.
Hihi, joda, men har et godt stykke opp til Ronja og Kengu da [emoji6]Fytti [emoji23]