>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji23][emoji23][emoji23]Den tråden din om jenter var for vanskelig å svare påsyns lettere med menn
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23]Den tråden din om jenter var for vanskelig å svare påsyns lettere med menn
![]()
Vi ser på en serie, "the last kingdom" tror jeg den heter. Handler om England som blir angrepet av vikinger.Hvilken film var det?
Æsj. Det er skikkelig kjipt...Holdes i Bergen VM ja. Er jo enormt stort arrangement . Rammer veldig store deler av byen . Jeg får problem til og fra jobb
ÅjaMen hu kom når hu skulle sove. Har bare en bind igjen. Så måtte jo kaste meg i bilen da [emoji23]
Ser du! Dette går jo fort dette da [emoji171]
SvømmeinstruktørKurs i hva?
Hahaha. Litt høyere bare [emoji14]Jeg er 165 [emoji23] Bytter bare litt tall med deg ser jeg haha [emoji8]
Svømmeinstruktør![]()
Er det bra?Nr 22 er å skryte av at det var hele 14 innlegg i minutet nå siste ti minuttene
Vis vedlegget 227794
Uh. Bananmuffins hørtes kjempegodt ut [emoji7]
Hører til sjeldenhetene når de er store [emoji7]Så herlig da[emoji7]
Dårlig gjort. Jeg går vel nesten som kortvokst [emoji23]2cm høyere æddabædda
Hihi, ikke lett [emoji6]Langt til 39 når jeg er trøtt. Og fortatt ikke vet hvem som tar de resterende tusen [emoji14]
7
UffJa, når hjernen prøver å drepe meg i tillegg så (jeg er overbevist om at den faktisk forsøker).
Oi da, det var lenge. M vi vente så legne er det mulig jeg må krype til korset og kjøpe på obs liekvel
Hvor mange tråder mangles da?