♡ Skravletråd JUNI ♡

[emoji23][emoji23][emoji23] Tenker det er litt individuellt det der [emoji14] Haha

Hehe, ja.

Min er altså like gammel som meg 11 mnd i året, men i juli måned (og to dager av august) er han et år eldre enn meg, og omtales det året som uuuuuutgamel, før han brått blir ung og sprek igjen når jeg tar ham igjen...

11 åringen i hus har blitt ei voksen jente i går. Og i dag slo det ut i veldige magekramper dessverre og hu fikk kjenne på det i skoletiden. Så måtte hente hu og finne noe god smertestillende mot menstruasjonen.
Syns selv hu er for lita enda. Men jeg kan enda se for meg når hu var nyfødt [emoji23]
Å ja! Ja det er tidlig, er det ikke?

Hva synes hun om det selv?

Det er ANGITT å ta lang tid, men jeg har vel til dags dato aldri fått noe fra wish til forventet tid, det virker som de setter lang tid for å få positiv omtale på "kom to uker før tiden"

Tre eller fire av mine var på fly som kom til oslo 14. juni sier sporingen, der slutter alle spor da (strengt tatt slutter sporet ved avreisen av flyet) men det er jo grenser for hvor lenge det da skal ta. Disse har angitt leveringstid fra 28. jini for en til 18 juli for en annen. Det skal definitivt ikke blir JULI før de kommer seg fra oslo

Jeg er på 4 uka nå...fortsatt ventende[emoji849]

Er den ikke helt grei med deg?

ikke helt, et pes å finne igjen der jeg var, den viser hverken der jeg var eller nederst der jeg skrev, men et ramdom sted i midten og jeg har det travelt så jeg svarer likegodt på det som står der...

Back
Topp