Men denne tråden er ajour om vi så ikke skriver et eneste innlegg her de neste tre dagene...
Det er litt deilig å vite![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men denne tråden er ajour om vi så ikke skriver et eneste innlegg her de neste tre dagene...
TakkGod tur!
Heheh, Okay [emoji106] så det er vel en sånn ting de ikke er enige om før det har gått noen runder med begge deler[emoji23][emoji23]
Akkurat nå har vi helt lik mageomkrets, fant vi ut. Og jeg ser sånn her ut.
Men skal sies at han er mer "kraftig" da. Så, stor hele mannen. Ikke bare over magen. Som meg [emoji28]![]()
Ja, nå så
Takk
Er vel i grunn ikke sånn kjempe aktueltklar over hvor bergenser gubben er
?
Det er litt deilig å vite![emoji1]
Kommet meg i seng
Må dra 6.45 i morgen
Tok nok ikke de 70 engang[emoji31]
I dag måtte jeg ut å hjelpe mannen ca 10-15 minutter unna huset fordi han hadde glemt å fylle diesel på arbeidsbilen.. hvem er det som glemmer sånt da [emoji28][emoji28]
Har offisielt starta jacuzzi-sesongen i kveld! Skrudd ned til rolige 38 grader var det til og med mulig for den gravide å komme seg oppi uten å svette og bli overopphetet. Ja iallefall nesten, måtte reise meg opp og kjøle ned magen ganske ofte da [emoji28]
Hjelpes for regnvær
Mmm.. Rabarbrakake [emoji7][emoji7]
Kjekt å være hos mamma midt på kvelden gitt..
Blir bra med frisør i morgen![]()
Haha, det har skjedd her også[emoji23] flere ganger..
Takk [emoji173]️Ååh, så fin du er![emoji7]
Er ikke det på min plass nei :/Fant du plass med strøm da? Fokus på det viktigste...![]()
Her også[emoji13] men sola skal komme kl 12[emoji41]
Var nydelig.Aldri smakt[emoji4] hørtes godt ut!