♡ Skravletråd JUNI ♡

Har offisielt starta jacuzzi-sesongen i kveld! Skrudd ned til rolige 38 grader var det til og med mulig for den gravide å komme seg oppi uten å svette og bli overopphetet. Ja iallefall nesten, måtte reise meg opp og kjøle ned magen ganske ofte da [emoji28]
Hørtes deilig ut med jacuzzi[emoji1] drømte om badestampen på hytta her en natt jeg hadde vondt i korsryggen [emoji6][emoji13] den var god i påsken [emoji1][emoji1][emoji7][emoji7]

Så koselig [emoji4]
Måtte se gjennom. Mine og brødrene mine sine. Skulle se når vi gikk osv. Til min forskrekkelse oppdaget jeg at mammas siste tok 3 timer. ".. Og da satt han fast og. Kunne fort tatt 1 time mindre.." [emoji85]

Var ikke så langt under, feil i regnearket.

Men fortsatt langt unna
Ja.. Mulig jeg kan bidra mer i morgen. Tog i 5 timer gir goood tid...! Sett at jeg har strøm..

Hørtes deilig ut med jacuzzi[emoji1] drømte om badestampen på hytta her en natt jeg hadde vondt i korsryggen [emoji6][emoji13] den var god i påsken [emoji1][emoji1][emoji7][emoji7]
Ja det hjelper godt på den vonde ryggen, men jeg blir så varm atte hjelp. Så her går det på hvetevarmer som man legger i mikroen i 3 minutter, og en varm dusj hvis det blir for gæli mens mannen ikke er hjemme.. tør ikke å sette meg i badekar eller jacuzzi uten at han er tilgjengelig [emoji28]

Hadde faktisk ikke sett de noe særlig før jeg ble sammen med samboer, trur jeg aldri hadde sett toeren eller treeren. [emoji23]. Men liker de godt nå[emoji4]

Ja om humoren treffer så er de ganske bra :D Og en ung Burt Reynolds er jo ikke det verste å se på heller :p
Jeg har også en liten fascinasjon for gamle amerikanske muskelbiler :)

Måtte se gjennom. Mine og brødrene mine sine. Skulle se når vi gikk osv. Til min forskrekkelse oppdaget jeg at mammas siste tok 3 timer. ".. Og da satt han fast og. Kunne fort tatt 1 time mindre.." [emoji85]
"moro" når man leser de bøkene å finner ut av sånt[emoji6][emoji13] ligner du mye på mammaen din? Redd det går i arv?

Back
Topp