Tviler jeg ogsåDen del 3 av utfordringen tar vi med glans.
De andre to tviler jeg på at vi får notering for i dag
Vis vedlegget 227647
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tviler jeg ogsåDen del 3 av utfordringen tar vi med glans.
De andre to tviler jeg på at vi får notering for i dag
Vis vedlegget 227647
Ble litt kleint. Men fikk pizza og kake. Vi er to som har slutta. Også var det to som fyllte 50 år.
Fikk veldig fin blomst
![]()
Jupp var detDeilig vær hos dere?[emoji1]
Ja[emoji2] blir spennende og stas for alle parter[emoji2] bare om å gjøre å få de til å gi oss litt rom for hvile og når vi kommer fra sykehuset [emoji38][emoji38] foreldrene til sambo bor i oslo så når de kommer blir de vel lett noen timer av gangen[emoji38]Blir så stas atte [emoji7][emoji7]
Skjønner dwnSå lenge det ikke er kreft så skal jeg ikke klage![]()
Lesetid med minste. Sommerles konkurransenHjelpe til litt
![]()
Det har jeg[emoji2]
Det stemmer[emoji16] måtte så klart komme ei skur, men etter den ble det kjenpe varmt og enda finere[emoji2]
Været har vært perfekt![]()
Hei på derevellykket og kjempe koselig sommerfest
![]()
2 unger gått i seng. Jeg sitter på sengekanten til minste og passer på. For gjett om ikke den mannen la seg før barna i dag også. Dritgøy... [emoji13] Sovne nå mine søte bråkete små! [emoji56]
Går som regel greit om jeg tar "big items" på puter osv [emoji14]Samme skjer her når jeg prøver å tørke dunputer[emoji13]
"slåss" med lillegutt, han vil nemlig ikke sove, vel det hjelper lite når han er trøtt.
Merker sikkert også at jeg bare venter for når han [emoji42] skal jeg opp i boden igjen [emoji4]
I morgen er det sommeravslutning for minste i hus sin klasse. Er meldt pent vær håper det stemmer ! [emoji56][emoji274]
Ah. Joda. Ser den. Men vet at de med edge skjermer er dyrere enn vanlige skjerm ogsåPrisen er høy forfi den er helt ny
Drøy pris ja
Wæh. Ungen sover. Men litt lett enda. Gi det 5 min til jeg hører litt dyp pust tenker jeg [emoji23] Så løpe ned til pepsi maxen min [emoji7]
Får håpe det er bedre raskt daJada men noen erker pp magen
Vondt i arm og kne
Ja. Raskt når det er flertall herGår unna her