♡ Skravletråd JUNI ♡

Joda. Men ikke sovet så mye. Litt tåkete i hodet og kvalm. Lille er så sår i stumpen brått, samt forkjølet og nå vaksine så hun har det litt tøft. De dro for å kjøpe Libero touch. Problemet er at hun har eksem, også har hun klort det opp. Ergo vi må vente med kortison for eksem. Bare skriker stakars :(
Æsj da så kjipt

Hvordan går/gikk det hos gamlejobben da..?

Så kjedelig å skulle føle seg så dårlig.. Har ingen peiling på hvordan det er å gå med konstant piping, men.. Regner med det er den "ingen program" greia, med den runde fargeklæsjen..? Halvdyp piping? I så fall, høres vanvittig irriterende ut..
Ble litt kleint. Men fikk pizza og kake. Vi er to som har slutta. Også var det to som fyllte 50 år.

Fikk veldig fin blomst

a049ca917ce9a4ae492f154c45235c08.jpg

Ble litt kleint. Men fikk pizza og kake. Vi er to som har slutta. Også var det to som fyllte 50 år.

Fikk veldig fin blomst

a049ca917ce9a4ae492f154c45235c08.jpg
Blomstrene var fine i alle fall!
Og sikkert greit med litt kosemat også.. Men kleint regnet jeg med det ville bli [emoji14]

Blomstrene var fine i alle fall!
Og sikkert greit med litt kosemat også.. Men kleint regnet jeg med det ville bli [emoji14]
Haha ja. Jeg også. Måtte gi klem og greier [emoji23] Ble litt flaut. Men blomstene var veldig fine [emoji7]

Haha ja. Jeg også. Måtte gi klem og greier [emoji23] Ble litt flaut. Men blomstene var veldig fine [emoji7]
Ser det litt for meg.. 7 måneder etter og.. Høres liksom litt verre ut, enn om det var 1 mnd etter. Menmen. [emoji14]

Ferdig med det ;)

Back
Topp