♡ Skravletråd JUNI ♡

Det blir det! Bare følelsen av å ødelegge det lille systemet som var der bare for å skikkelig kaos selv for noen dager, nei huff! 2 søppelsekker er ute og snart borte da! Antar jeg torsdags kveld kommer til å stikke innom røde kors med sykkel osv så burde være ferdig da
Det er bra [emoji16] blir nok et bedre system etterpå [emoji4]

Nei skjønner jeg godt! Det er et stykke å dra... Men om det er noe forskjell på hva de har kan du jo evt lage en pose med ekstra ting sykehus 2ikke har som du bare kan putte i bag om det går over dato[emoji6] evr ha det som sykehus 1 ikke har men 2 har i en pose i baggen så det bare kan nappes ut og byttes med den posen til sykehus 2 når sykehus 1 er stengt[emoji6][emoji6]
Ikke sant ;)
Nei, kommer til å forberede meg mest på sykehus 1 altså. Tror absolutt ikke jeg går helt til termin uansett. Derfor jeg også henger en del inne på juli, tross termin 3.aug. [emoji14]

Alt mulig! Hele boden inn i kast, gi bort, sorter bedre for mye har bare blitt kastet opp dit [emoji54]

Har en god kast og gi bort haug allerede
Godt å få rensket sånne ting! Bare hater når ingen vil ha det man vil gi bort, eller når det blir mye "kast". Skikkelig tiltak...

Åja, skjønner det da, her har de tørket på en dag[emoji6] bare sengetøy som tar lengre tid[emoji23][emoji38][emoji13]
Hehe. Dessuten - fine slankemål for samboer..!
"denne skjorta passa jo før :(" [emoji23][emoji23]

Æææ gikk ned fordi jeg måtte på toalettet men der var selvsagt mannen så nå tripper jeg rundt og venter på han (igjen) og må forte meg opp til den skrikende boden som om mulig ser verre ut [emoji23]
Haha, håper du fikk kommet deg på do etterhvert da!

Ja, men ikke super superbra. Jeg syntes de første episodene inneholdt for mye "vulgær" sex... Kall meg gjerne prippen. Men jeg liker konseptet i serien.

Hvem er din favorittfange i serien? Jeg forandrer syn på de forskjellige hele tiden. Får ikke bestemt meg for hvem jeg liker og hvem jeg ikke liker..
Vet du, jeg har faktisk ikke sett en eneste episode [emoji14]
Men hører alle andre er såå hekta, så vurderer teste den etterhvert. Må bare forsikre meg om at det ikke er bortkastet tid. Har tross alt masse -gode- serier jeg heller kan se i så fall [emoji14]

Hater boden for øyeblikket! Nesten så jeg får angst bare av å se på alle tingene [emoji54]
3d2201fb8e7df8e8e89ab52d6e8f4b3f.jpg
c5103cc5839b53225b32f102146c474c.jpg
Æææææhhh.. Jeg skjønner hvorfor den ryddes [emoji85][emoji85]

Ha en fin dag :) Sola kommer hit i dag heller. Ikke helt fremme enda. Litt grått enda så [emoji14] Men meldt sol. Jeg håper og krysser for det. Vært regn i mange uker nå :(
Ja ser det skal komme sol i 12tiden ...måttem det stemme:P

Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...

Ikke sant ;)
Nei, kommer til å forberede meg mest på sykehus 1 altså. Tror absolutt ikke jeg går helt til termin uansett. Derfor jeg også henger en del inne på juli, tross termin 3.aug. [emoji14]
Aha[emoji5]️ er rart det der med magefølelsen og når baby kommer. Jeg føler at jeg kommer til å gå over... Men og litt fordi der passer best at den komne litt før.. Søsteren min reiser vekk i 5mnd 5dager før termin så hadde vært koselig om hu fikk møte baby, men sånn typisk familien min sin flaks kommer den nok over tiden..

Jøss, da hadde jeg ringt dem igjen og vært ganske irritert?![emoji849] det er sløvt!
Håper de gjorde det. Er ikke helt min sak når det ikke er mitt bord. [emoji14]

Godt å få rensket sånne ting! Bare hater når ingen vil ha det man vil gi bort, eller når det blir mye "kast". Skikkelig tiltak...
Derfor skal alt til røde kors, bedre at de får det enn at det bare ligger her [emoji4]

Back
Topp