♡ Skravletråd JUNI ♡

Skravletråden kan fort bli heftig [emoji23]
Pleier ofte ikke lese sååå langt tilbake til vanlig. Lese på varslene mine herfra, og kikke 1-2 sider bak fra der jeg er, evt. [emoji14]
Men nå prøver jeg henge skikkelig med, for å få med mest mulig innlegg.
Ja, må jo prøve å følge litt mer for å få innlegg, hvertfall i førsten når man ikke har lagt ut særlig mange innlegg som folk kan svare på[emoji23] blir jo bare flere hvis jeg deltar i flere samtaler [emoji23]

Ja, er å prøve på det da, jeg er nok inne flink nok til å havne på topp100 selv, men greit å delta så det blir [emoji6][emoji23]
Skal ofte ikke sååå mye til å komme på topp 100 egentlig. Synes jeg. Sjekket om du er der nå?

Trenger jo ikke det nå. Ser de jo fast i uka på sumo [emoji23] Ellers har jeg fast opptak av simpsons [emoji14] Haha
Haha, neeei. Men selv liker jeg jo ikke se ukentlig:p

Ja, må jo prøve å følge litt mer for å få innlegg, hvertfall i førsten når man ikke har lagt ut særlig mange innlegg som folk kan svare på[emoji23] blir jo bare flere hvis jeg deltar i flere samtaler [emoji23]
Er ofte greit å bare hoppe inn da. Skriv noe selv først som andre kan svare på, og evt svar på noen andres om du ser noe :D

Vel. Sofasoving er ikke noe godt da... Men er jeg trøtt nok.. [emoji14]
Nå som gravid våkner jeg flere ganger ila natten, selv i senga. Men kan gå i koma nå også..
Når jeg har lagt meg i senga, sover jeg som regel til 6-8 for da må jeg tisse, men kan fint legge meg og få en time til eller to etterpå [emoji6]

Når jeg har lagt meg i senga, sover jeg som regel til 6-8 for da må jeg tisse, men kan fint legge meg og få en time til eller to etterpå [emoji6]
Jeg våkner gjerne midt på natta, og på morran, tisser, sover litt til hvis mulighet.. Var vel nesten 12 før jeg våkna helt i dag. [emoji14]

Jeg våkner gjerne midt på natta, og på morran, tisser, sover litt til hvis mulighet.. Var vel nesten 12 før jeg våkna helt i dag. [emoji14]
Glad jeg slipper den midt på natta, men kan å være for at jeg pleier å legge meg rundt midnatt og tisser alltid rett før jeg legger meg [emoji23]

Glad jeg slipper den midt på natta, men kan å være for at jeg pleier å legge meg rundt midnatt og tisser alltid rett før jeg legger meg [emoji23]
Ikke alltid jeg må tisse da altså. Men likevel.. Tisser også før leggetid, som gjerne kan være kl 01-02 [emoji85][emoji85]

Ikke alltid jeg må tisse da altså. Men likevel.. Tisser også før leggetid, som gjerne kan være kl 01-02 [emoji85][emoji85]
Ikke sant, tenker at når leggetid er såpass sent, er det kanskje ikke rart men ikke må det i løpet av natta[emoji23][emoji23] men leser jo om flere som er våken 2-6 ganger om natta for å tisse... Høres slitsomt ut[emoji53] glad ikke det er meg.. *bankibordet*

Jeg får ikke screenshotte noenting jeg. Altså. Klokka er over 0000? Noen som skjønner? [emoji23]

Ikke sant, tenker at når leggetid er såpass sent, er det kanskje ikke rart men ikke må det i løpet av natta[emoji23][emoji23] men leser jo om flere som er våken 2-6 ganger om natta for å tisse... Høres slitsomt ut[emoji53] glad ikke det er meg.. *bankibordet*
Det gjør det...
I blant har det vært ille her da. Når lille lå i sete, sparket han mye i blæra. Men i hodeleie blir det lite sånn.

Back
Topp