♡ Skravletråd JUNI ♡

Er andre våkne ja, men jeg prøver å være litt overalt i forum[emoji23] gjør meg litt mer kjent enn termin delen min[emoji23][emoji13] undersøker litt av hvert, men da popper det jo plutselig hundre notifications så d ble det litt mye plutselig [emoji23][emoji23]
Haha den er skrudd av for lenge siden [emoji85]

Woh! Der var det flere her plutselig..!

Men jau. Haha. Jeg havner helt i koma når jeg sover.. Som regel. Ikke nå som gravid da.
Jada[emoji23] prøver å bidra litt med detta konkurranse greiene, selvom jeg ikke har vært så flink til å utforske forum annet enn termi gruppen min[emoji23][emoji23]

Spennende det! Er binge watcher, så.. Ser alt i et smell. Takler ikke å VENTE på episoder. Ser heller en annen serie, og starter på nytt senere [emoji14]
Hahaha. Uff. Men sumo tar de bort etter en mnd ! [emoji85] Så må kjappe oss

Spagetti med masse ketchup. Må jo være sleipt
Haha :D
Uff. Spaghetti ligner så fælt på sånne skikkelige ormer som katter kan kaste opp, når de har fått en skikkelig orminfeksjon..

Jada[emoji23] prøver å bidra litt med detta konkurranse greiene, selvom jeg ikke har vært så flink til å utforske forum annet enn termi gruppen min[emoji23][emoji23]
Flott du titter innom her [emoji173]️
Alle monner drar, og det er hyggelig å se nye fjes i blant også. Bli litt kjent med alle. [emoji14]

Woh! Der var det flere her plutselig..!

Men jau. Haha. Jeg havner helt i koma når jeg sover.. Som regel. Ikke nå som gravid da.
Og ang sovinga.. Jeg sover faktisk tyngre om natta nå når jeg er gravid, hvis jeg har gått å lagt meg i senga og funnet en god stilling [emoji6][emoji13] hvis jeg sovner på sofa sover jeg veldig lett og dårlig...

Prøver det, men skjer jo plutselig litt mye her så tar litt tid å lese seg opp igjen [emoji23]
Skravletråden kan fort bli heftig [emoji23]
Pleier ofte ikke lese sååå langt tilbake til vanlig. Lese på varslene mine herfra, og kikke 1-2 sider bak fra der jeg er, evt. [emoji14]
Men nå prøver jeg henge skikkelig med, for å få med mest mulig innlegg.

Aldri opplevd. Er ikke kattemenneske [emoji14]
Har bare fem, jeg da
Men ikke sett så mye orm der egentlig. Sånn, på tross.. Men guuuuh så ekkelt det er når det først skjer.

Men fikk aldri med når de begynte på tv. Da funker opptak dårlig [emoji14]
Google..! Vår kan ta opp alt ved samme navn. Liksom. "ta opp alle". Så finner den det, uansett tidspunkt...

Og ang sovinga.. Jeg sover faktisk tyngre om natta nå når jeg er gravid, hvis jeg har gått å lagt meg i senga og funnet en god stilling [emoji6][emoji13] hvis jeg sovner på sofa sover jeg veldig lett og dårlig...
Vel. Sofasoving er ikke noe godt da... Men er jeg trøtt nok.. [emoji14]
Nå som gravid våkner jeg flere ganger ila natten, selv i senga. Men kan gå i koma nå også..

Back
Topp