Ja. Mest på lekeforumet da [emoji23]Kikker litt rundt på underforum du også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Mest på lekeforumet da [emoji23]Kikker litt rundt på underforum du også?
Jeg også litt. Men må hvertfall se ferdig filmen og vente til tørketrommel er slutt.Ikke helt enda, men er trøtt.
Helt klartJa, er det. Litt dumt. Menmen. Da er det i alle fall greit med fri retur..
Er mye styr på gården for tiden, så de har ikke så mye tid til rådighet.. Men tror resten er fort gjort.Men kan dere ikke få noe hjelp? Stakkars, dere har styra mye nå [emoji173]
I går glemte han min å ta snorkeplaster da. Så måtte legge meg med headset i går. Det var verre.Min har gjort det fler ganger. Men da har jeg faktisk reagert litt [emoji14]
Jeg er bare innimellom der. [emoji23][emoji23]Ja. Mest på lekeforumet da [emoji23]
Fort gjort akkurat det. [emoji14]Ser dette [emoji8][emoji8] Jeg var ikke helt klar enda for senga [emoji14]
Ikke ille. Bør kanskje få enda noen tråder da, for å være sikker..Dette må jo gå Vis vedlegget 227578
Jeg er mest klar på morgen kjenner jeg for senga.Fort gjort akkurat det. [emoji14]
Jeg føler jeg aldri blir det.
Det må du ja4%.. Mulig finne lader.
Hehe. Spiser jo alt de dyra der...Hahaha. Ja det vil jeg tro [emoji14]
Åja, synes jo det er rart at de ikke har i det minste banket/ringt på for å sjekke om noen er hjemme[emoji54]Ja. Samboer var hjemme da, men.. Tviler på sjåføren så det. Samboer så nemlig bare bilen som kjørte herfra (stod ingen biler her oppe eller noe)..
Hadde jo nesten vært greit om de sa de ikke fikk bordet og måtte få nytt. Jeg mener.. De har jo faktisk ikke levert det til mottaker....
Menmen. Gikk bra heldigvis. Ordnet seg..
Funker snorkeplaster?I går glemte han min å ta snorkeplaster da. Så måtte legge meg med headset i går. Det var verre.
Ja det er sant. Naboen hadde en gris, den dro av meg joggebuksa fordi den ikke fikk pølsebitene jeg trente bikkja med.Hehe. Spiser jo alt de dyra der...
Haha, ja. Da er den god [emoji23]Jeg er mest klar på morgen kjenner jeg for senga.
Ser sånn ut nåKan det.![]()
Den er så kort...Det må du ja