♡ Skravletråd JUNI ♡

Du er flink[emoji123][emoji109] jeg hadde ikke kommet meg i veien i øsregn[emoji85]
Det var sol også det meste av tiden og jeg fikk følge av denne her det meste av veien.
Veldig vakkert
19023416_10154466229061143_7728497912188266487_o.jpg

Æsj, detter hørtes kjipt ut[emoji849] han får ikke endret på ferien sin da?
Han kaaaaaaan vel det om han insisterer veldig, men det blir nok sånn.

Jeg jobber nå for å overtale ham om at den andre uka hans, når faren uansett er på Kreta, om noen passer hunden (svigermor jobber jo...;-)) så kan vi ta er par dager i dyreparken før vi avrunder besøket hos svigermor og drar hjem i helga. Siste ferieuka hans blir det tilvenning av ungene i sfo og bhg og meg i jobb. Da trenger ikke ungene så tidlig ut av døra se første dagene, det hjelper jo. Og mens han er alene hjemme (reelt har pappaperm og driver tilvenning i bhg) så kan han rydde huset til svigermor kommer ei uke eller to senere.

Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.
Aner ikke hva policy de har da. Men normalt skal man ha en signatur, om ikke annet er opplyst trodde jeg

Vi var hvertfall forbanna når bring lempa en ny tv i den halvødelagte garasjen vår. Tlf sto på og det sto på pakken. Ring når den skal leveres. For vi må signere og jeg jobba i nabolaget da. Kunne faktisk sagt den aldri kom frem for tullingen signerte selv.

Back
Topp