Det var sol også det meste av tiden og jeg fikk følge av denne her det meste av veien.Du er flink[emoji123][emoji109] jeg hadde ikke kommet meg i veien i øsregn[emoji85]
Veldig vakkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var sol også det meste av tiden og jeg fikk følge av denne her det meste av veien.Du er flink[emoji123][emoji109] jeg hadde ikke kommet meg i veien i øsregn[emoji85]
Bilde av Musemor etter dagens trening:
![]()
Ja men spørs om kb vil øike de
Han kaaaaaaan vel det om han insisterer veldig, men det blir nok sånn.Æsj, detter hørtes kjipt ut[emoji849] han får ikke endret på ferien sin da?
Men ikke nok nedover
Deilig[emoji4] Helt grei med sol og regn og sol og regn og sol igjen[emoji6]
Herlig.Å der ble skoa kjøpt
Herlige navnTittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
De heter (.. Neppe alle som setter pris på det men) Sylvi, Erna og Siv [emoji4]
Trives visst godt ute i innhegningen sin da.![]()
Måtte bareHerlig.
Mhm gjør detGår litt tregt?![emoji13]
Det er hanEr han kresen?[emoji2]
Aner ikke hva policy de har da. Men normalt skal man ha en signatur, om ikke annet er opplyst trodde jegEr det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.
Haha. Nei er nok sykt ubehagelig da !Håper det samme skjer her og. Ikke SÅÅÅ mye vann sånn sett. Jeg har ankler liksom. Men.. Likevel.
Så flott ! [emoji7]Det var sol også det meste av tiden og jeg fikk følge av denne her det meste av veien.
Veldig vakkert
![]()
Digger navna [emoji23][emoji23][emoji23][emoji7]Tittet litt på grisene på gården til mamma i dag.
De heter (.. Neppe alle som setter pris på det men) Sylvi, Erna og Siv [emoji4]
Trives visst godt ute i innhegningen sin da.![]()
Hatt en fin dag?Hallo du![]()
Synes jeg og [emoji56]Herlige navn
Ser den. Zalando var det?Måtte bare
Tja. Sådær, på smertestillende. Takk som spør. Hvordan har dagen vært?Hvordan er formen?