♡ Skravletråd JUNI ♡

Kjedelig med mye vann[emoji849]
Hadde masse da jeg ventet førstemann, men slapp heldigvis unna med de to andre[emoji2]
Tror ikke jeg var så vassen sist..

Kjedelig med mye vann[emoji849]
Hadde masse da jeg ventet førstemann, men slapp heldigvis unna med de to andre[emoji2]
Svigerinna med nr 1 hadde så mye vann at skrubbsåret på leggen lakk vann. Det var litt sykt å se

Er det vanlig at jysk bare.. Lemper av varer til et hus, uten å høre med de som bor der?
De leverte et bord her i dag. Lempet av. Det skulle egentlig sånn 800 m oppi veien, for de som bodde HER før, har flyttet dit.

Var det. Var sykt å se på. Aldri sett før [emoji23][emoji23] Gikk bort alt rett etter fødsel da
Håper det samme skjer her og. Ikke SÅÅÅ mye vann sånn sett. Jeg har ankler liksom. Men.. Likevel.

Æsj, detter hørtes kjipt ut[emoji849] han får ikke endret på ferien sin da?
Han kaaaaaaan vel det om han insisterer veldig, men det blir nok sånn.

Jeg jobber nå for å overtale ham om at den andre uka hans, når faren uansett er på Kreta, om noen passer hunden (svigermor jobber jo...;-)) så kan vi ta er par dager i dyreparken før vi avrunder besøket hos svigermor og drar hjem i helga. Siste ferieuka hans blir det tilvenning av ungene i sfo og bhg og meg i jobb. Da trenger ikke ungene så tidlig ut av døra se første dagene, det hjelper jo. Og mens han er alene hjemme (reelt har pappaperm og driver tilvenning i bhg) så kan han rydde huset til svigermor kommer ei uke eller to senere.

Back
Topp