Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Sliten, altså? Godt du er med!Jeg er klar igjen. ! Mannen la seg [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliten, altså? Godt du er med!Jeg er klar igjen. ! Mannen la seg [emoji23][emoji23]
Men ikke nok nedoverDet er jo flott[emoji1]
Haha han kan når han vil [emoji14] normalt er han tidligere i seng. Men han har vaska lastebil innvendig og utvendig i kveldFlink mann![]()
Uvisst, rett og slett
Vis vedlegget 227570
Tråder skal vi i alle fall klare, om vi kan regne med bonusen fra Tamara i natt
Hei[emoji2] fin dag her! Sooool!
Du da?[emoji2]
Tror jeg må kaste inn håndkle i dag likevel jeg. Får se opptaket i morgenGlemte den sist uke, eller la meg før den starta[emoji85]
Han står opp kl 5 så [emoji14]Sliten, altså? Godt du er med!
Håper du har mer energi i morgen dauansett godt med en dag med lite aktivitet
og godis og criminal minds er vel heller ikke å forakte
Jeg spiste akkurat litt marsipankake av alle ting [emoji23] og sitter og vurderer om jeg skal finne senga. Må liksom opp litt over 05, så greitt med noen timer søvn først.
Nettet mitt er ELENDIG! Tar liksom litt ekstra tid alt.. Gleder meg til å få faktisk skikkelig bredbånd igjen...
Tja. Søt da. [emoji14]Bilde av Musemor etter dagens trening:
![]()
Gikk tur
Vi får prøve ta oss opp littVar ikke det
Fordi du kom![]()
Bilde av Musemor etter dagens trening:
![]()
Kanskje ikke så rart daHan står opp kl 5 så [emoji14]
Merkes at jeg har vann i hele kroppen. Får merker over hele meg når jeg surrer meg inn i dyna om natta. Så.. Ikke rart alt strammer.
Det er detBlomster å få er sjelden vare så [emoji14]
Edge dekning her. Ice nett. Så blir godt med bredbånd igjen.Æsj så frustrerende![emoji849]
Kjempetempo her var det ikke, ser jeg. [emoji14]
Tror jeg må kaste inn håndkle i dag likevel jeg. Får se opptaket i morgen![]()