Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Haha [emoji14]Jo. Men torturfilmer er ikke skumle. Jeg er pyse [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha [emoji14]Jo. Men torturfilmer er ikke skumle. Jeg er pyse [emoji23]
Er så svær nå, så...varmt. Skjønner hvordan samboer har det [emoji23]Jeg er også mer frossen til vanlig og merker at jeg blir litt raskere overopphetet nå. Men ser for meg at alt bare blir mer og mer varmt ja.![]()
Ah stemmerFikk i fjor til bursdagen.
Også er det til dem, ikke henne, siden det er bryllupsdag da.
Pappa har også bursdag og får seg ei skjorte, den er grei![]()
Da får vi hentr den første5, 10 og 20
Bare 13+4. Men merker godt på nattes tid at tempen er litt forhøyet jaEr så svær nå, så...varmt. Skjønner hvordan samboer har det [emoji23]
Gravid nå..? Hvor langt på vei?![]()
Du er god [emoji123]Med tanke på at denne uka egentlig på en måte er roligere enn forrige så.... Ja. Juni er heftig
Ja, også blir man bare mer gravid utover sommeren [emoji14]Bare 13+4. Men merker godt på nattes tid at tempen er litt forhøyet ja![]()
HahaJa, også blir man bare mer gravid utover sommeren [emoji14]
Koselig da [emoji173]️
Da er det vel enda relativt nytt![]()
Jeg er ikke helt sikker på pris. Har spurt min bror for jeg husker ikke helt. Og foreslått Mini-potteroser som skal stå ute eller rett og slett blåbærbusker for det har de snakket om.Ah stemmer
Bøker?
Kinobillettr
Hva tenker dere i pris?
Er jo så gøy å lakke![emoji1] fikk 5 nye farger i posten i går[emoji7]
Smart spyro. Sett på final destinastion 3 som foregår på tivolipark. Åssen skal jeg våge gå i Kongeparken i år da ! [emoji33]
Må til gitt . Fått unna mye nå. Oj har lagt på plass sine klær . Flinke gutten min![]()
Ooh bra daher og. Jobb i morgen
Åhh stakkar :/ det er aua det. har det selv
Håper på bedre vær i morgen . Sommerfest
Jeg gjør det faktisk [emoji14] Hahaha flaks ! [emoji56]Satse på at du glemmer fort?![emoji23]
Jeg er glad jeg er hjemme på dagtid i år...Du er god [emoji123]
Jeg er glad jeg er hjemme på dagtid i år...Du er god [emoji123]