Det er jo litt typisk med vind når det er fint vær da. Sikkert litt kald vind ogsåStrålende sol! Ser jeg. [emoji14]
Så, sikkert bare greit med litt vind.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo litt typisk med vind når det er fint vær da. Sikkert litt kald vind ogsåStrålende sol! Ser jeg. [emoji14]
Så, sikkert bare greit med litt vind.
Jo. Men hvordan skal en klare å se hele tiden etter at barnet ikke tar tommel i munn om natta når en sover? [emoji56] Kan fortelle deg det er umulig oppgave [emoji14] Eldste lurte den inn i søvne gitt. Hvertfall til 7 års alder... [emoji33] Å gå å dra den ut om natta var ikke bare bare det heller. For den falt jo inn i søvne hele tiden.Ja, gjør det. Men om man slutter innen barnet er 3-4 er jo sjansene gode for at det går tilbake av seg selv...
Men godt man får delt opp beløpet
Love it ! [emoji23][emoji23] Hostel er ikke sett derimot. [emoji14]Ikke jeg. Har sett dem, men blir litt som med hostel. De har ikke noe skikkelig POENG føler jeg, annet enn å vise litt tortur. Blir bare irritert, jeg.
Ikke gått ut og kjent enda, men gjør meg NEPPE noen ting. Er så heit for tida fra før 8) 8)Det er jo litt typisk med vind når det er fint vær da. Sikkert litt kald vind også![]()
Haha, kanskje det bare er bedre for deg ja.Ikke gått ut og kjent enda, men gjør meg NEPPE noen ting. Er så heit for tida fra før 8) 8)
Jo. Men hvordan skal en klare å se hele tiden etter at barnet ikke tar tommel i munn om natta når en sover? [emoji56] Kan fortelle deg det er umulig oppgave [emoji14] Eldste lurte den inn i søvne gitt. Hvertfall til 7 års alder... [emoji33] Å gå å dra den ut om natta var ikke bare bare det heller. For den falt jo inn i søvne hele tiden.
Minste og smokk var enkelt. Jeg bare kasta den gittSå den ble tatt rundt 3 år den.
Synes det er i samme sjanger [emoji14]Love it ! [emoji23][emoji23] Hostel er ikke sett derimot. [emoji14]
Ikke meg heller til vanlig. Jeg er frossen av meg til vanlig jeg. Meeeeen.... Ikke nå.Haha, kanskje det bare er bedre for deg ja. [emoji14] Bedre med litt vind enn at det blir alt for varmt i alle fallMen det er en sjelden problemstilling for meg, føler jeg
![]()
Heldigvis finnes det midler å ordne opp da. Plata har siden januar justert overbittet hennes fra 9mm til så å si 0 [emoji1][emoji1] Greit å gjøre det nå mens hu er ung.Tommelen er vanskelig... :/ dessverre. Vanskeligere å venne av med... For noen, relativt umulig. Så ser den altså. Det er jo ikke du som har feilet der, og ikke DIN skyld på noe vis. Ikke det jeg mente om du tolket det slik. For noen er det bare sånn dessverre. Det er ikke så lett.
Haha. Burde gjerne sett den da.Synes det er i samme sjanger [emoji14]
Ja sant . Jeg foretrekker nok skolebolle .Ååååh [emoji7][emoji7] begge deler smaker fantastisk.
Tror jeg må hinte til gubben at han må lage litt....
Fantastisk! Godt det ordner seg.Heldigvis finnes det midler å ordne opp da. Plata har siden januar justert overbittet hennes fra 9mm til så å si 0 [emoji1][emoji1] Greit å gjøre det nå mens hu er ung.![]()
Det er jo bare.. En torturfilm. [emoji14]Haha. Burde gjerne sett den da.
Ja. VeldigFantastisk! Godt det ordner seg.
Jo. Men torturfilmer er ikke skumle. Jeg er pyse [emoji23]Det er jo bare.. En torturfilm. [emoji14]
Jeg er også mer frossen til vanlig og merker at jeg blir litt raskere overopphetet nå. Men ser for meg at alt bare blir mer og mer varmt ja.Ikke meg heller til vanlig. Jeg er frossen av meg til vanlig jeg. Meeeeen.... Ikke nå.
Huff da. Mye verre enn her da. For paracet hjelper faktisk ham. HeldigvisHer funker ikke Paracet....og heller ikke Ibux[emoji20]
Gutten vrir seg på gulvet med store smerter...sier han nesten kaster opp også. Og står fortsatt i telefonkø hos legen[emoji13]
Fikk i fjor til bursdagen.Sånn aktivitetsarmebånd
5, 10 og 20Når får de premie?
Med tanke på at denne uka egentlig på en måte er roligere enn forrige så.... Ja. Juni er heftigUsj da. Ble svett bare av å høre [emoji85]