Er visst detSnart premietid nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er visst detSnart premietid nå da![]()
Jeg så den når jeg var liten. Under 8 år... Er egentlig ganske dum når jeg så den som voksen [emoji23]Ja, vet. Men de sier jo den første var så skremmende...
Var nok vinden. Og fy som det blåser og!Hahaha, litt mindre sannsynlig at de har greid det da. Kanskje mannen har slått seg løs med symaskina?![]()
Nope.Har ikke sommerferier begynt for akt etter skolen enda?
Usj da. Ble svett bare av å høre [emoji85]Nope.
Fotballen tar ikke ferie. Men så et det mye bursdager
I dag koprs
I morgen har pappa bursdag så han skulker forball
Torsdag skal mellomste overnatte til fredag i bhg, men da anbefaler de å hente tidlig så jeg kan dra rett op biblioteket da med dem, ta med ham gra skolen etter skoletid.
Lørdag har vi sikkert tusen ting å gjøre, fridagen denne uka liksom.
Søndag er bibliotek stengt men da er der fotballcup også
Mandag er det bursdag igjen (og avslutning med fløytelæreren så eldste er er kvarter senere ferdig enn vanlig, men det er 1515 mot vanlig 15 så det er greit) og så... Så vet jeg ikke mer før korpstur den helga. Tror jeg.
Bøker som en eier er like gode som de som er lånt. Vi har ikke lånt noe endaAhh. Dattera har så mye bøker hjemme hun skulle ha lest først..
Samt at jeg tror ikke vårt bibliotek er med på det..
Kjedelig det da! Hadde jo vært fint å våkne til nye gardiner eller lignendeVar nok vinden. Og fy som det blåser og!![]()
Sovna ikke i bilen til butikk i alle fall... Får se om hun sovner på vei hjem senereMerkelig. Får håpe hun sover igjen da. Blir kanskje litt for lenge mellom duppene når hun skal sovne så tidlig..?
Joda. Men er jo likevel et helt sjukt beløp. Fatter ikke at det kan koste nesten 70 000, hellerVi får faktisk 75% dekka. Men det er fremdeles 17 000 kr ut av vår lomme [emoji33][emoji85]
Mm, men litt tiltak med ei gammel dør så vidt jeg har forstått.Det hadde vært lettvint[emoji6]
Jeg har heller ikke hatt slikt. Ikke mannen heller.Joda. Men er jo likevel et helt sjukt beløp. Fatter ikke at det kan koste nesten 70 000, heller
Det er ikke egenandel på 340 pr gang liksom.. Men 17k..!!
Ajaj.. Håper mi arver mine tenner.. Jeg er lett overbitt, men ikke såpass at det er verdt å gjøre noe med.
Aha. Tror på den. [emoji14]Jeg så den når jeg var liten. Under 8 år... Er egentlig ganske dum når jeg så den som voksen [emoji23]
Jeg elsker SAW filmene da [emoji7]Aha. Tror på den. [emoji14]
Er ikke noe redd for skrekkfilmer mer. Har blitt så herdet... Men prøver meg alltid når noen sier at de er "sååå skumle!"
Hm. Skal sjekke det ut. Kanskje dattera får lesemotivasjon. Hadde vært fint.Bøker som en eier er like gode som de som er lånt. Vi har ikke lånt noe enda
Ikke sant. Så skuffa! [emoji14]Kjedelig det da! Hadde jo vært fint å våkne til nye gardiner eller lignende![]()
Jeg har heller ikke hatt slikt. Ikke mannen heller.
Men smokk/tommel ødelegger en del det da. Så kjedelig da.
Blir heldigvis delt opp da de regningene. Betaler en hver 5 mnd ca![]()
Huff da! Men hvordan er været ellers da?Ikke sant. Så skuffa! [emoji14]
Blåste veldig og. Åpna baddøra, og da smalt kjøkkenvinduet hardt igjen. Glad det ikke satt noe katt der [emoji33]
Ikke jeg. Har sett dem, men blir litt som med hostel. De har ikke noe skikkelig POENG føler jeg, annet enn å vise litt tortur. Blir bare irritert, jeg.Jeg elsker SAW filmene da [emoji7]
Strålende sol! Ser jeg. [emoji14]Huff da! Men hvordan er været ellers da?![]()