♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, vet. Men de sier jo den første var så skremmende...
Jeg så den når jeg var liten. Under 8 år... Er egentlig ganske dum når jeg så den som voksen [emoji23]

Har ikke sommerferier begynt for akt etter skolen enda?
Nope.

Fotballen tar ikke ferie. Men så et det mye bursdager

I dag koprs
I morgen har pappa bursdag så han skulker forball
Torsdag skal mellomste overnatte til fredag i bhg, men da anbefaler de å hente tidlig så jeg kan dra rett op biblioteket da med dem, ta med ham gra skolen etter skoletid.

Lørdag har vi sikkert tusen ting å gjøre, fridagen denne uka liksom.
Søndag er bibliotek stengt men da er der fotballcup også
Mandag er det bursdag igjen (og avslutning med fløytelæreren så eldste er er kvarter senere ferdig enn vanlig, men det er 1515 mot vanlig 15 så det er greit) og så... Så vet jeg ikke mer før korpstur den helga. Tror jeg.

Nope.

Fotballen tar ikke ferie. Men så et det mye bursdager

I dag koprs
I morgen har pappa bursdag så han skulker forball
Torsdag skal mellomste overnatte til fredag i bhg, men da anbefaler de å hente tidlig så jeg kan dra rett op biblioteket da med dem, ta med ham gra skolen etter skoletid.

Lørdag har vi sikkert tusen ting å gjøre, fridagen denne uka liksom.
Søndag er bibliotek stengt men da er der fotballcup også
Mandag er det bursdag igjen (og avslutning med fløytelæreren så eldste er er kvarter senere ferdig enn vanlig, men det er 1515 mot vanlig 15 så det er greit) og så... Så vet jeg ikke mer før korpstur den helga. Tror jeg.
Usj da. Ble svett bare av å høre [emoji85]

Ahh. Dattera har så mye bøker hjemme hun skulle ha lest først..
Samt at jeg tror ikke vårt bibliotek er med på det..
Bøker som en eier er like gode som de som er lånt. Vi har ikke lånt noe enda

Merkelig. Får håpe hun sover igjen da. Blir kanskje litt for lenge mellom duppene når hun skal sovne så tidlig..?
Sovna ikke i bilen til butikk i alle fall... Får se om hun sovner på vei hjem senere

Vi får faktisk 75% dekka. Men det er fremdeles 17 000 kr ut av vår lomme [emoji33][emoji85]
Joda. Men er jo likevel et helt sjukt beløp. Fatter ikke at det kan koste nesten 70 000, heller :o
Det er ikke egenandel på 340 pr gang liksom.. Men 17k..!!
Ajaj.. Håper mi arver mine tenner.. Jeg er lett overbitt, men ikke såpass at det er verdt å gjøre noe med.

Joda. Men er jo likevel et helt sjukt beløp. Fatter ikke at det kan koste nesten 70 000, heller :o
Det er ikke egenandel på 340 pr gang liksom.. Men 17k..!!
Ajaj.. Håper mi arver mine tenner.. Jeg er lett overbitt, men ikke såpass at det er verdt å gjøre noe med.
Jeg har heller ikke hatt slikt. Ikke mannen heller.

Men smokk/tommel ødelegger en del det da. Så kjedelig da.

Blir heldigvis delt opp da de regningene. Betaler en hver 5 mnd ca :)

Jeg så den når jeg var liten. Under 8 år... Er egentlig ganske dum når jeg så den som voksen [emoji23]
Aha. Tror på den. [emoji14]
Er ikke noe redd for skrekkfilmer mer. Har blitt så herdet... Men prøver meg alltid når noen sier at de er "sååå skumle!"

Bøker som en eier er like gode som de som er lånt. Vi har ikke lånt noe enda
Hm. Skal sjekke det ut. Kanskje dattera får lesemotivasjon. Hadde vært fint.

Kjedelig det da! Hadde jo vært fint å våkne til nye gardiner eller lignende :P
Ikke sant. Så skuffa! [emoji14]

Blåste veldig og. Åpna baddøra, og da smalt kjøkkenvinduet hardt igjen. Glad det ikke satt noe katt der [emoji33]

Jeg har heller ikke hatt slikt. Ikke mannen heller.

Men smokk/tommel ødelegger en del det da. Så kjedelig da.

Blir heldigvis delt opp da de regningene. Betaler en hver 5 mnd ca :)

Ja, gjør det. Men om man slutter innen barnet er 3-4 er jo sjansene gode for at det går tilbake av seg selv...

Men godt man får delt opp beløpet

Jeg elsker SAW filmene da [emoji7]
Ikke jeg. Har sett dem, men blir litt som med hostel. De har ikke noe skikkelig POENG føler jeg, annet enn å vise litt tortur. Blir bare irritert, jeg.

Omg, så deilig med en bh som passer igjen [emoji7][emoji7]
Vannet i kroppen og hormoner har est meg ut.. Men fant en bh som PASSER i går.. Til en billig pris..!!

Back
Topp