Hatt over 300 de siste dagene så lite i dagKun [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt over 300 de siste dagene så lite i dagKun [emoji23]
Forventer at den tåler mer så jeg gir meg ikke helt ennåHm nei da er det vel vanskelig :/ ta på innbo evt men der er vel gjerne egenandel så stor
Fint med vuggeDet var liksom noe beroligende ved å vugge på vugga... Sittet slik i snart en time [emoji85]![]()
Blir aldri mer samsung om jeg ikke får på garanti
Mi og.. [emoji14]Fint med vuggeVår trivdes godt der i starten.
JuppDet er sant!
Skjønner jeg godt. Måte på da til de prisene vi kjøper de for ! [emoji33]Det gjør de men har sagt allerede at det ikke dekkes men jeg gir meg ikke
[emoji23][emoji85] Fikk jeg lity lyst å se de også [emoji23] Mimre litt. Heller den overdrevne dukka enn ANNA filmen [emoji23][emoji85]Hahahanei, akkurat det må man prøve å unngå
![]()
God kveldSå deilig. Her flyter det også over med leker.
Hatt en fin dag, sliten nå så skal slappe av håper jeg, lille er urolig i kveld.
Hva skal du bestille?Må vel sette meg ned med de bestillingene i grunn
Så det er klart til i morgen
God kveld. Fin kveld her forsåvidt, men lille strever litt. Der da?God kveld damer, har dere en fin kveld?
Hahaha[emoji23][emoji85] Fikk jeg lity lyst å se de også [emoji23] Mimre litt. Heller den overdrevne dukka enn ANNA filmen [emoji23][emoji85]
Gitt opp aquaplay antar jegHatt over 300 de siste dagene så lite i dag![]()
Ååh, håper det går smertefritt og at hun sovner Spyro.Holder på å legger minstemor. Og er stuck på rommet hennes med det. For mannen sover og jeg skal ikke ha noe av at hu vekker han med tull igjen. Så her er jeg stuck. Lykke at hu har sofa på rommet [emoji56]
Hu gjorde det. Tok dog 30 min. Men hu sovna uten tull. [emoji7]Ååh, håper det går smertefritt og at hun sovner Spyro.
AbsoluttGod kveld
Hatt en fin dag?
Koselig daHer ble det brått fullt hus og besøk
Jupp
Finnes mange like gode tlf som jeg heller velger da
Sånn er det noenganger Sara. Hvordan er formen nå?Kjenner meg sliten i dag. enda jeg ikke var med på krampe-skravlining i går så kjenner jeg at jeg ikke helt klarer det i adg heller og tempoet er ikke rasende høyt så det ligger ann til mulig krampe i kveld igjen...