Noen kan få det utenom også, har jeg lest. Men ville nevnt det på kontroll.Er ikke det rimelig normalt da?
Har ikke noe hodepine eller så, så ikke tenkt særlig mye over det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen kan få det utenom også, har jeg lest. Men ville nevnt det på kontroll.Er ikke det rimelig normalt da?
Har ikke noe hodepine eller så, så ikke tenkt særlig mye over det..
I didn't...Pass på deg selv da![]()
God kveldGod kveldDere har vært flinke til å skravle i dag
![]()
Håper ikke det regner hagler [emoji23]Å fytt h***.
Det hagler noen av de største haglene jeg noe gang har sett
Blir aldri mer samsung om jeg ikke får på garantiSå utrolig dårlig! Da blir det nok ikke den, nestegang.
Høres helt rart ut altså. Håper de er bedre da. Aldri hatt tull med samsung her i hus.Har sendt mail til samsung nå bare for å høre
Får jeg ikke på garanti blir det aldri mer samsung
Jepp, det er bra.Hihi så bra da![]()
Blodtrykket har til nå vært normalt, i alle fall.Noen kan få det utenom også, har jeg lest. Men ville nevnt det på kontroll.
Hatt mye samsung å alsri opplevd lignende flrHøres helt rart ut altså. Håper de er bedre da. Aldri hatt tull med samsung her i hus.
Blitt bedre? [emoji14]Vondt i magen... spist for mye middag.. au! En time til trening... Jeg døøør!!!
Du er effektiv[emoji1]
Skulle tro de ordna opp kjapt da. De skryter jo av å ha best kundefornøydgaranti såHatt mye samsung å alsri opplevd lignende flr
Sagt fra igjen til onecall også
Du har ikke forsikring ?Lå i jakka mi, kom borti en vegg å sprakk
Det gjør de men har sagt allerede at det ikke dekkes men jeg gir meg ikkeSkulle tro de ordna opp kjapt da. De skryter jo av å ha best kundefornøydgaranti så
Ikke egen mobilforsikring neiDu har ikke forsikring ?
Ja hihiDu fpr gjøre det
God kveldGod kveld[emoji2]
endelig snuppa i seng og jeg kan slappe av litt[emoji4] før jeg må rydde stua, leker utover alt[emoji28]
Har dere hatt en fin dag?
Kun [emoji23]Skravlet kun 160 innlegg i dag
HahahaHaha nei. Man slipper ikke Chucky inn i huset frivillig gitt [emoji56]
Hm nei da er det vel vanskelig :/ ta på innbo evt men der er vel gjerne egenandel så storIkke egen mobilforsikring nei