Det ser jo bare rart ut. Jeg har egentlig tynne føtter. Håper du får beholde anklene dineDet så pressende ut
Jeg har i det minste ankler enda [emoji56]
Hehe.. Håper jeg slipper noe voldsomt ødem altså..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser jo bare rart ut. Jeg har egentlig tynne føtter. Håper du får beholde anklene dineDet så pressende ut
Jeg har i det minste ankler enda [emoji56]
Hehe.. Håper jeg slipper noe voldsomt ødem altså..
Står tilGod morgen![]()
Ja Hehe sovnet tilslutt . Førte jo noe godt med seg, jeg skravletVanskelig å sove?[emoji13]
Heldig duÅåh, det skal jeg nå [emoji3]
Ja, altså.. Haha, ikke vondt ment - men du hadde ikke direkte slanke ben der, altså [emoji85]Det ser jo bare rart ut. Jeg har egentlig tynne føtter. Håper du får beholde anklene dineMen kjøp støttestrømper om det blir for ille. Nå har du ikke sååå lenge igjen Lillafrosk
![]()
Like greitJa.Tør ikke reise fælt etter 34 uker. Vi kommer hjem 33+6 [emoji14]
Så kjekt at du trivesOoh, jeg har gått fra "flørter med forumet" til "betatt av forumet"!
Og det er jeg virkelig. FOR en herlig gjeng dere er [emoji813]red
Åååh det er godt.Vis vedlegget 227422 Nybakt brød![]()
Veldig . Litt varmt. Smøret smelter og nyåpnet norwegiaÅååh det er godt.
Høres bra ut. Begynner bli sulten selv men.. Orker ikke opp enda. Prøve sove bittelitt tror jeg.Veldig . Litt varmt. Smøret smelter og nyåpnet norwegia[emoji173]️
Her skinner den slett ikke, skydekket er tykt.God morgen!!! Endelig skinner solen [emoji6]
Mens jeg tenkte at "det er da ganske mørkt enda, sikkert ikke morgen enda...." klokken 5.53God morgen Tamara! Godt med sollys?
Jeg våknet i panikk klokken 5-ish. Trodde vi hadde forsovet oss, for da skinte solen SKIKKELIG i gardinene..
Jeg foretrekker overskyet for tiden [emoji14]
Åh, heldigvis ikke sååå lenge igjen da. Det hadde jo vært fint om hun la seg stabilt på egen kurve daHåper det for din del! Skjønner du er spent, slikt er jo litt nervepirrende da. Ja, mi sluttet brått å vokse. De bommet med 100gram [emoji14] Så vil si det stemte ganske bra. Hun var så liten som de trodde.
Åh, ja det var langt ja. Drar du med noen så du slipper veien alene eller?
Hehe ja koselig herI dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumreOg den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en
God morgen til alle![]()
Ja, er vel noe med det også ja [emoji28]Ja, derfor MÅ han være over 2500g.
Vanskelig å få forsikringer i senere tid om de blir født under det, har jeg hørt...
Ja, Trondheim er jo greit SÅNN!ligger ikke så langt unna hverandre vi da [emoji4]
Økonomisjef i et lite firmaHehe ja koselig herHa en fin dag på jobb
hva jobber du med?
![]()
Den var fin!Vis vedlegget 227426 Åhh denne likte jeg!!