♡ Skravletråd JUNI ♡

Det så pressende ut o.O
Jeg har i det minste ankler enda [emoji56]
Hehe.. Håper jeg slipper noe voldsomt ødem altså..
Det ser jo bare rart ut. Jeg har egentlig tynne føtter. Håper du får beholde anklene dine :) Men kjøp støttestrømper om det blir for ille. Nå har du ikke sååå lenge igjen Lillafrosk :)

Det ser jo bare rart ut. Jeg har egentlig tynne føtter. Håper du får beholde anklene dine :) Men kjøp støttestrømper om det blir for ille. Nå har du ikke sååå lenge igjen Lillafrosk :)
Ja, altså.. Haha, ikke vondt ment - men du hadde ikke direkte slanke ben der, altså [emoji85]
Ser nok rart ut når man er vant til tynne bein - også ender man opp med 1kg vann i hver fot [emoji85]

Skal gjøre det. Men.. Som du sier. Ikke lenge igjen. 33+0 i dag, med en gutt som jeg gjetter på er kommet rundt 2 kg nå. [emoji16] (han må da ha lagt på seg 200g siden torsdag..)
Forhåpentligvis noen uker igjen, men.. Begynner komme i mål!

Veldig . Litt varmt. Smøret smelter og nyåpnet norwegia[emoji173]️
Høres bra ut. Begynner bli sulten selv men.. Orker ikke opp enda. Prøve sove bittelitt tror jeg.

God morgen!!! Endelig skinner solen [emoji6]
Her skinner den slett ikke, skydekket er tykt.

Det regner i det minste ikke da.

Jeg stålsetter meg for ei uke mer eller mindre med aleneansvar for ungene. Jeg vet aleneforeldre gjør dette hele tiden. Men mitt liv er lagt opp rundt at vi er to voksne. Tre unger og en hund.

Kalenderen er heldigvis ikke like full som sist uke så bare jeg fikk tillatelse til at eldste dropper fotball onsdag så skal jeg få uken til å gå opp med øving og bursdager og overnatting i bhg og hva det måtte være.

Jentene må muligens være med på korps i morgen men det er nå så

God morgen Tamara! Godt med sollys?

Jeg våknet i panikk klokken 5-ish. Trodde vi hadde forsovet oss, for da skinte solen SKIKKELIG i gardinene..
Jeg foretrekker overskyet for tiden [emoji14]
Mens jeg tenkte at "det er da ganske mørkt enda, sikkert ikke morgen enda...." klokken 5.53

I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre :P Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en :D

God morgen til alle :)

Åh, heldigvis ikke sååå lenge igjen da. Det hadde jo vært fint om hun la seg stabilt på egen kurve da :) Håper det for din del! Skjønner du er spent, slikt er jo litt nervepirrende da. Ja, mi sluttet brått å vokse. De bommet med 100gram [emoji14] Så vil si det stemte ganske bra. Hun var så liten som de trodde.
Åh, ja det var langt ja. Drar du med noen så du slipper veien alene eller?

Nei nå blir det plutselig [emoji2] Det de var redd for med hun her også, at hun slutter å vokse liksom.. bedre med en sjekk for mye tenker jeg! Godt hun var frisk og rask selv om hun var lita da - satser på at det bare er størrelsen jeg også [emoji6]
Nei, jeg kjører alene - liker det best [emoji4] drar og besøker broren min og tantebarna da, så kjører jeg hjem igjen i morgen etter timen min. [emoji106]

I dag har jeg første dag på jobb etter en ukes ferie, og klarte å forsove meg da 4-åringen kom inn så jeg skrudde av vekkerklokka istedenfor å slumre :p Og den mailboksen er jo ikke noe gøy. Så siden jeg har så masse å gjøre, var det minste jeg kunne gjøre for egen psykes skyld en tur innom bv og koble av i noen få min før jeg fortsetter, hehe. Merkelig hvordan dette forumet påvirker en :D

God morgen til alle :)
Hehe ja koselig her;)❤️Ha en fin dag på jobb:) hva jobber du med?:)

Ja, derfor MÅ han være over 2500g.
Vanskelig å få forsikringer i senere tid om de blir født under det, har jeg hørt...

Ja, Trondheim er jo greit SÅNN! :) ligger ikke så langt unna hverandre vi da [emoji4]
Ja, er vel noe med det også ja [emoji28]

Back
Topp