♡ Skravletråd JUNI ♡

Joda, viktigste er jo at de vokser jevnt, ikke at de følger et gjennomsnitt - som jo er akkurat det og resulterer i en baby på 3500 gram. Men vi som har litt små babyer må vel bare håpe at de holder seg inn til iallefall.. nest siste uka på juli, da [emoji28]
Hehe, ja. Skremmende da. 11% i minus er jo tett på 3000g til termin. Mi var 2770g 5 uker før termin sist. Håper virkelig ikke han blir født til UNDER 2500g i alle fall..!
Jeg har mentalt klargjort meg alt (.. Mangler dog litt fysiske ting). Er 33 uker i dag. Fødte sist uke 35+4.. Håper i alle fall vi får tatt Trondheimsturen til helga før han kommer [emoji14]
Turde ikke dra noe sted etter 34 uker av den grunn nemlig..

Alt er bra, hun er litt under gjennomsnittet og jeg har kronisk hypertensjon, så de vil følge godt med oss begge to i tilfelle det har en sammenheng og på grunn av økt fare for svangerskapsforgiftning. Syns det blir litt masete selv, men det er mest fordi det er så langt å kjøre inn til Trondheim og hjem igjen med bekkenløsning [emoji28][emoji28]
Åja, da forstår jeg [emoji173] Da er det godt de følger tett opp. Hvor langt er du på vei? Jeg fødte selv ei som lå -39% på kurven, den siste tiden ble mye styr med kontroller. Men hun var ganske frisk, til tross for størrelsen :) Er det lang reisevei for deg eller?

Huff det er ubehagelig :( Kjøp støttestrømper om det blir for ille. Kan prøve å finne et bilde til deg etterpå, hvorpå jeg hadde 3+++ i ødem, det var syke greier [emoji14]
Var ikke så ubehagelig egentlig. Merket det ikke før jeg tok av sokken..
Meeen, ser jo teit ut. Hvordan måles egentlig ødem? Jeg mener.. Jordmor spør bare om jeg FØLER meg hoven. [emoji14]

Lønningsdag og feriepenger fra gamlejobben [emoji108], så kommer feriepengene fra nåværende jobb i neste mnd. Heeelt greit merker jeg..!
Penger er heeelt greit å få litt ekstra av altså [emoji14]

Noe av pengene går i regninger. Men større sjanse for å la de være om jeg flytter de over til sparekonto. Men får aap penger i ferien også. Så litt kommer nå inn :)
Ser den. Her må de gå til å betale trondheimsturen også.. Noe skal på sparing da.

Håper det blir en kjempetur. Var hu trøtt i dag da? [emoji56]
Får håpe det!
Ikke merkbart trøtt egentlig. Men så står hun jo opp alene, en halvtime før mi klokke ringer. På den tiden hadde hun rukket å både ordne seg på badet og smøre seg både frokost og skolelunsj..
Så.. Om hun var trøtt, var det ikke hemmende.

Hehe, ja. Skremmende da. 11% i minus er jo tett på 3000g til termin. Mi var 2770g 5 uker før termin sist. Håper virkelig ikke han blir født til UNDER 2500g i alle fall..!
Jeg har mentalt klargjort meg alt (.. Mangler dog litt fysiske ting). Er 33 uker i dag. Fødte sist uke 35+4.. Håper i alle fall vi får tatt Trondheimsturen til helga før han kommer [emoji14]
Turde ikke dra noe sted etter 34 uker av den grunn nemlig..
Du må også huske å slappe av Lillafrosk ellers kommer jeg å binder deg fast til sofaen :)

Var ikke så ubehagelig egentlig. Merket det ikke før jeg tok av sokken..
Meeen, ser jo teit ut. Hvordan måles egentlig ødem? Jeg mener.. Jordmor spør bare om jeg FØLER meg hoven. [emoji14]
Men det er bra om det ikke er ubehagelig :) Ja det kan se litt teit ut. Det måles fordi hvis man får kraftig ødem på kort tid kan det bety sykdom.

Du må også huske å slappe av Lillafrosk ellers kommer jeg å binder deg fast til sofaen :)
Skal baaare bli ferdig med husvasken, så tar jeg totalt permisjon fra rydding [emoji28][emoji28]

Får håpe det!
Ikke merkbart trøtt egentlig. Men så står hun jo opp alene, en halvtime før mi klokke ringer. På den tiden hadde hun rukket å både ordne seg på badet og smøre seg både frokost og skolelunsj..
Så.. Om hun var trøtt, var det ikke hemmende.
Så bra da :D

Back
Topp