Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Skal hente meg inn litt, så skal jeg se.. Om ingen kommer meg i forkjøpet.Noen som vil sjekke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal hente meg inn litt, så skal jeg se.. Om ingen kommer meg i forkjøpet.Noen som vil sjekke?
HerligSamboeren ble godt fornøyd med kveldsmaten da han kom hjem [emoji2] god og mett nå, så nå skal vi nok finne en episode van helsing på Netflix før det blir natta [emoji4]

Samboeren ble godt fornøyd med kveldsmaten da han kom hjem [emoji2] god og mett nå, så nå skal vi nok finne en episode van helsing på Netflix før det blir natta [emoji4]

Det er detDet kan kanskje være lurt.. Jeg er livredd for at mi skal bli plaget... Det må være helt jævlig, for deg også...
Neineinei, det går ikke.. [emoji14]Det man skal ha med er salig blanding. Mye mimring, gullkorn, fremtiden, de gode egenskapene. Jeg har en plan [emoji7][emoji23] Noenlunde
Joda har det altsåNeimen fy [emoji20]
Er det ikke blitt noe bedre???
God trening, har han vel. /veldig skvettenGod spenst [emoji23]
Typisk [emoji23]Jeg må tisse, men sofaen er så... dyp...![]()
Vi får seSkal hente meg inn litt, så skal jeg se.. Om ingen kommer meg i forkjøpet.
Uff.. Men bra det blir litt sjeldnere i det minste. Men.. Ikke gøy om han må grue seg til å gå på skolen etc..Det er det
Heldigvis svært sjelden det har skjedd i det siste
Tror dette bsr 2 gsngen på 1 år
I flrste klasse var det flere ganger i uken
Typisk [emoji23]
Ja glad det er såpass mye sjeldnere men 3 ganger på en dag fikk meg til å se rødt..Uff.. Men bra det blir litt sjeldnere i det minste. Men.. Ikke gøy om han må grue seg til å gå på skolen etc..
[emoji23][emoji23][emoji87]Jeg må tisse, men sofaen er så... dyp...![]()
Lykke tilNei dere, jeg MÅ jobbe... Har noen permer til ungene på jobb som må være ferdige til tirsdag.
Du får be ungen lage egen tale [emoji23]Neineinei, det går ikke.. [emoji14]
Uff. Nei. Jeg tror vi dropper den. [emoji33]
Kos deg [emoji1]Nei dere, jeg MÅ jobbe... Har noen permer til ungene på jobb som må være ferdige til tirsdag.
Åhh ikke det nei. TrasigEr nok fortvilende for skolen også siden forekdrene ikke vil samsrbeide
Hihi må ikke tisse deg utJeg må tisse, men sofaen er så... dyp...![]()