Vurderer å trene vekter med han i sommer så han ikke er lett å øegge i bakkenIkke noe gøy å sende av gårde ungene sine, når man vet det er høy risiko for sånt.. Uff.. Stakkars kb!
Vondt å høre om...
Eneste som vil fungere tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer å trene vekter med han i sommer så han ikke er lett å øegge i bakkenIkke noe gøy å sende av gårde ungene sine, når man vet det er høy risiko for sånt.. Uff.. Stakkars kb!
Vondt å høre om...
Må bare få skallen med på leken igjen, får ikke sove helt endaLykke til med soving da [emoji173]️
Er nok fortvilende for skolen også siden forekdrene ikke vil samsrbeideÅhhh huff da . Og derfor holder han på. Kjære folk. Håpe det ordner seg . Stakkar kB :/
Haha, hvordan funker den?

Ajaj... Eh...Æsj. Bare å preppe talene for dagen sånn smått !
He he ja jeg ogsåDet var egentlig den tåpeligste unnskyldningen jeg har hørt. Selv fra en førsteklassing...
Spent jeg og.Lurer på hvordan vi ligger an nå
Hva med å bytte skole?Vurderer å trene vekter med han i sommer så han ikke er lett å øegge i bakken
Noen som vil sjekke?Spent jeg og.
Nei. Også blir man aldri egentlig ferdig.Ja ikke gøy
Ikke aktueltHva med å bytte skole?
Sove litt senere, men skallen må på plass igjenHåper du får sove [emoji170]
Det man skal ha med er salig blanding. Mye mimring, gullkorn, fremtiden, de gode egenskapene. Jeg har en plan [emoji7][emoji23] NoenlundeAjaj... Eh...
Jeg må bare finne på en skikkelig pinlig PowerPoint eller noe, tror jeg. Rørende tale er ikke helt meg.
Det kan kanskje være lurt.. Jeg er livredd for at mi skal bli plaget... Det må være helt jævlig, for deg også...Vurderer å trene vekter med han i sommer så han ikke er lett å øegge i bakken
Uffda...Må bare få skallen med på leken igjen, får ikke sove helt enda
Herreguuud... Apper for alt [emoji23]Bilde av en spinner på skjermen. Så sitter han å "spinner" den da.![]()
God spenst [emoji23]Han satt og.. Var det verste. Trodde ikke det gikk an å hoppe så gæli sittende...
Ja altså.. Den var elendig. :SHe he ja jeg også
Neimen fy [emoji20]Mail sendt avgårde til lærer..
Spent på svsret
Kb ble lagt inbakken 3 ganger på fredag av en annen elev som sparket videre på han etter å ha lagt hab i bakken