Så herlig <3Frøkna sa 3 nye ord i dag![]()
Hva sa ho?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig <3Frøkna sa 3 nye ord i dag![]()
Det har jegHar dere hatt en fin helg, jenter?![]()
Hun skjønte sååå godt hvor ferska hun var, i alle fall [emoji28]Hahaha gjorde hu sikkert [emoji56]
Så bra [emoji16]Vi ER nå over 160 innlegg OVER DAGSMÅLET for denne tråden. Så det så!
Haha, synes jeg ser deg [emoji23][emoji13]Men herleik.... Tror dere ikke at hun satt på rommet og LEKTE da jeg skulle inn med telefonen hennes!? Ble en stykk streng mamma der gitt...
Da skjønner jeg han holder seg unnaJeg er så sur for tiden, at å røre godteriet mitt er faaarlig...!
... Dessuten liker han ikke godteriet mitt så godt.
Så det er der du bor ja [emoji4]Da er det der jeg bor![]()
Har egentlig det
Du da?

Du, hun likte det Godt, men orket ikke så lenge [emoji173] Cs 45 minutter. Hun er litt sesitiv og blir fort sliten av lyd så søndag i regnvær var vel ikke helt gjennomtenkmen men..
Museum er kult da! Hehe. Godt å høre det er fler med temperament![]()
Høres ut som noe som kunne blitt spurt om på et visst anonymform på det konkurrerende stedVis vedlegget 227378
Måtte le av den der
Du får si i fra. Si i fra på pm, eller gå sultne [emoji173]️Jeez altså hvor vanskelig er det
Send meg egen meldimg på hva dere skal ha, ikke på felleschatten siden det kpmmer andre innlegg mellom å jeg da ikke får med meg alt..
Nå derimot har 4 stk skrevet i felles
Uansett hvor fort jeg leser gjennom er dere foran meg [emoji23]Dette går så fort at Skrømt ikke henger med i svingene [emoji14]
Herlig [emoji7]Frøkna sa 3 nye ord i dag[emoji173]️
Er sånn jeg føler og [emoji23][emoji23]Uansett hvor fort jeg leser gjennom er dere foran meg [emoji23]
Den har vært finDet har jeg
Du da?
Jeg bor ikke nede i selve Frogner, men oppover opp den andre siden av E6, men det er en del av Frogner det også.Så det er der du bor ja [emoji4]
Vi var der på cup i fjor [emoji4]
Hahaha [emoji23] Faktisk. På samme tid som man blir litt frustrert da [emoji14]Hun skjønte sååå godt hvor ferska hun var, i alle fall [emoji28]
Neeesten litt gøy å se på.
???Jeez altså hvor vanskelig er det
Send meg egen meldimg på hva dere skal ha, ikke på felleschatten siden det kpmmer andre innlegg mellom å jeg da ikke får med meg alt..
Nå derimot har 4 stk skrevet i felles