♡ Skravletråd JUNI ♡

Hvordan går det med dem på sommerles?

Takket være "høytlesing med pappa"-prosjektet som ble ferdig med en bok i går hoppet eldste opp på level 11. De begynte strengt tatt før 1.6 men mye lesing nå de siste dagene så vi tok den med. Mellomste har ikke hørt på den. Eldste har også lest for henne, da får jo begge poeng og hun har karret seg opp på 5. Så til uka vil de nok på biblioteket....
Jo hu leser som bare det hu eldste. Kjøpte to ny bøker på torsdag. Men hatt litt lite tid denne helga. Vært ei veldig travel helg :) Men hu gleder seg til det nye kapittelet også kommer i morgen da :D Hu må nok bort da og finne nye kodeordet da

Minste har ikke vist interesse da. I det hele tatt faktisk [emoji85] Menmen. Eldste styrer på hun

Setta på Final destination. Morsomt nok er det vel 5 filmer av den også. Mao er vel Final litt feil gitt [emoji23]

Og utfra et snitt for å komme over 17266 eller hva det var vi hadde i mai har vi nå skrevet 160 mer enn dagens mål. Vi brgynte med et etterslep på over 1000 for tre dager siden, så dette tenker jeg vi glatt har i mål før tiden.

Nå er jo min kar yngre så de spiller jo cup etter et opplegg uten tabeller og bare 2*13 minutter vanligvis. De spiller oftest 3 kamper, men det tar sjeldent over 4 timer. Nå i går var vi rent heldige, det var 5 lag i puljen så vi skulle jo stå over en kamp, (og ellers spille annenhver kampslot) og det var den første vi sto over så ingen lang pause, og første kamp startet 1105 og siste kamp ferdig før 14. Effektivt gjennomført, og siden det var miniturnering uten premier var det deretter bare å reise hjem. Vi rakk til og med handle på veien før vi hentet mellomste i bursdag klokken 1430 :) (Levert dit 12 så jeg så første kamp, leverte henne, tilbake og så de to siste, andre hadde akkurat begynt da jeg kom)

Og utfra et snitt for å komme over 17266 eller hva det var vi hadde i mai har vi nå skrevet 160 mer enn dagens mål. Vi brgynte med et etterslep på over 1000 for tre dager siden, så dette tenker jeg vi glatt har i mål før tiden.
Så bra

Back
Topp