Optimisme må man haFlott med optimisme[emoji1]
Men gjelder det utfordringen, så ja. Jeg er også optimist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Optimisme må man haFlott med optimisme[emoji1]
Det var lenge.Vært på cup i flere timer jeg fra litt før 12 til 17
Satser på det. Mistenker mannen sovner på sofaen ser du [emoji14]
Jo hu leser som bare det hu eldste. Kjøpte to ny bøker på torsdag. Men hatt litt lite tid denne helga. Vært ei veldig travel helgHvordan går det med dem på sommerles?
Takket være "høytlesing med pappa"-prosjektet som ble ferdig med en bok i går hoppet eldste opp på level 11. De begynte strengt tatt før 1.6 men mye lesing nå de siste dagene så vi tok den med. Mellomste har ikke hørt på den. Eldste har også lest for henne, da får jo begge poeng og hun har karret seg opp på 5. Så til uka vil de nok på biblioteket....
JaHurra for det[emoji1]
Optimisme må man ha
Men gjelder det utfordringen, så ja. Jeg er også optimist
Skal ha vifte på da. Så jeg har litt støy. Jeg liker ikke helt stillheten heller. Piper sånn i ørene mine. Men mannens snorking er ekstrem liksom [emoji23]Da blir det stille og rolig i sengen[emoji1]
Jupp ikke vært her daDa har du vel vært litt opptatt[emoji6]
Må jo detFlott med optimisme[emoji1]
Var 3 kamperDet var lenge.
Og der sover nr 2En igjen[emoji12]

Serie da?Snart serie . Rydde litt først
Oitnb er detSerie da?
Hehe ja er det daSetta på Final destination. Morsomt nok er det vel 5 filmer av den også. Mao er vel Final litt feil gitt [emoji23]
Var 3 kamper
Ah. Ja burde vel tenkt det [emoji14]Oitnb er det
Så braOg utfra et snitt for å komme over 17266 eller hva det var vi hadde i mai har vi nå skrevet 160 mer enn dagens mål. Vi brgynte med et etterslep på over 1000 for tre dager siden, så dette tenker jeg vi glatt har i mål før tiden.