Herlig!. Måtte se lenge på bildet før jeg så hva det var. Haha, første blikk trodde jeg at det var bilde av en hest eller noe [emoji85][emoji85]
Ble vist litt ekstra kunstnerisk av at det ble posta feil vei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig!. Måtte se lenge på bildet før jeg så hva det var. Haha, første blikk trodde jeg at det var bilde av en hest eller noe [emoji85][emoji85]
Ble vist litt ekstra kunstnerisk av at det ble posta feil vei...
Joda, og kanskje spesielt for snekkere, da.. kunne jo ikke få unge inn i dette huset iallefall! [emoji28]Redebygging for menn kan arte seg slik av pg til.
Dem er veldig aktive. Men jeg er glad jeg satte ned foten på en aktivitet på hver.
Det er jo veldig gøy, men jeg vil dem skal ha fritid også.
Men var jo skikkelig massive prosjekter han bedriver. Wow.Nja, han har endelig starta etter å hatt materialene liggende i gårdsplassen i to-tre uker. Jeg lar han bare holde på, skal verken klage eller mase [emoji28]
Åh, så sliten.. Sovet litt lite i natt, styret med litt vasking igjen.. Ivrig på å bli ferdig, men bør snart innse at jeg ikke kan gi i nærheten av 100%
Huff høy feber igjen her
Bra der?
Tja meg bedre. OJ pjusk stakkar :/
Helt fælt. Men har endelig funnet ut!! Tror jeg....
Han er jo snekker sjøl, så han vet hvor mye han kan ta "i gangen". Hadde det vært meg hadde jeg starta på alt og aldri blitt ferdig..Men var jo skikkelig massive prosjekter han bedriver. Wow.
Blir så imponert over at folk faktisk blir ferdig med sånt og at de ikke bare ender opp som kandidater til sinnasnekkeren...
Joda, og kanskje spesielt for snekkere, da.. kunne jo ikke få unge inn i dette huset iallefall! [emoji28]
Han er jo snekker sjøl, så han vet hvor mye han kan ta "i gangen". Hadde det vært meg hadde jeg starta på alt og aldri blitt ferdig..
Er mer enn en snekker som har vært deltaker på sinnasnekkerenHan er jo snekker sjøl, så han vet hvor mye han kan ta "i gangen". Hadde det vært meg hadde jeg starta på alt og aldri blitt ferdig..
Helt topp[emoji1] nyter kvelden alene i sofa!
Nå blir det Netflix på senga resten av kvelden! Noen som har sett serien 'van helsing' ? Er den bra? [emoji4]
Noen ideer til hva jeg kan gi brødrene mine i sånn.. "Takk for hjelp med flytting. Og dyrepass."?
Tenkte gi dem et spendon på 500 på deling kanskje, og evt noe annet og. Godis kanskje? [emoji28]
De er 16 og 22.
Hvordan ligger det an med skravlingen ?
Koser dere med noe snop på fredagskvelden ?
Ja, jeg planlegger ikke bleieslutt denne sommeren