Veldig![]()
oki spennende . Vært gøy med topp 100 juli og
Alltid gøy med konkurranse[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig![]()
oki spennende . Vært gøy med topp 100 juli og
Usj kjedelig. Litt klamt her ogsåTitter innom fra sofa[emoji1]
Blir tidlig natta idag, tidlig våken og trykkende luft ute...ingen god kombo[emoji12]
Yes er detAlltid gøy med konkurranse[emoji1]
Usj kjedelig. Litt klamt her også
Det rr braEr meldt store nedbørsmengder her i morgen[emoji849] jeg har reddet unna alt av blomster[emoji12]
Det er detSå herlig da [emoji173]
Sånn er det vel bsreFlere og flere går uten foreldre ...min vil ha oss med...var 9 barn i bursdag og 3 av barna hadde med en forelder
Ikke hørt eller sett noe mer nei[emoji4]
Okei hvor gammel da?Sånn er det vel bsre
Min gikk alene tidlig
Første gang alene som 3 åringOkei hvor gammel da?![]()
Jeg er syk og orker ikke så mye og er på vei i sengSå utrolig stille i dag. Jeg har funnet senga, så trøtt i dag og klokka ringer 05.50[emoji29] men alikevel lys våken[emoji31]
Haha. Kul unge [emoji23] Men håper dere får sove alle mann.Så var man i seng. Mye tidligere enn planlagt. Minstemor i hus måtte bare gjøres på å vekke pappaen. Så nå la han seg på sofaen. Ganske frustrert gitt.
Så jeg gikk i senga jeg da. Satte meg på rommet hennes til hu sovna først da.
Menmen. Hu sover. Håper mannen sovner kjapt. Så håper jeg jeg sovner kjapt også. Om ikke blir det lang natt med å kun glo på mobil... [emoji85]
Ja veldig stille. Håper du blir trøtt snart [emoji173]Så utrolig stille i dag. Jeg har funnet senga, så trøtt i dag og klokka ringer 05.50[emoji29] men alikevel lys våken[emoji31]
Får håpe på brak og smellTitter innom fra sofa[emoji1]
Blir tidlig natta idag, tidlig våken og trykkende luft ute...ingen god kombo[emoji12]
Det er fort gjort, Sara. Forkjølet? God bedring i allefall!Når man fornøyd skal til å varsle mannen om at jeg er da i det minste feberfri, håp om å bli bedre fort!
Og kommer på at disse smertestillende tablettene.... De er febernedsettende også... Mulig forklaring det, gitt...
Jeg er syk og orker ikke så mye og er på vei i seng