Nei vi var ikke lenge nok pp besøk, vi dro selv om lille J var litt dårlig.
Det så hun.
Så fikk jeg en skyllebøtte fordi vi ikke snakket så mye [emoji23] sorry at vi er slitne da[emoji85]
Jøss da![emoji14] skjønner det er kjipt å høre på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei vi var ikke lenge nok pp besøk, vi dro selv om lille J var litt dårlig.
Det så hun.
Så fikk jeg en skyllebøtte fordi vi ikke snakket så mye [emoji23] sorry at vi er slitne da[emoji85]
God ettermiddaghatt en fin dag så langt? Her er mannen og guttungen i bursdag nå
frøkna holder på med lego
![]()
Ja sånn jaMens jeg tilhører januar, hadde termin 10.1 men født 25.12
Desember-gruppa er jo død så jeg henger igjen på januar
Men har 2015 barn
Om en time er mannen hjemme.
Men da er det vel tid for å legge snuppa. Snart. Hun sov jo så tidlig i dag. Men sov lenge også da.
Ingen særlig avlastning å få i seg altså. Han får veilede der store i seng, jeg blir liggende en stund tror jeg.
Okei hihiHehe, jeg ble flytta 4 dager frem på oul og ho kom en dag før[emoji4]
3,50 kr for stor boks med hermetisk ananas på Rema 1000! [emoji1362][emoji1360]
Noe så spennende som rundstykke med syltetøy [emoji23]
Flere og flere går uten foreldre ...min vil ha oss med...var 9 barn i bursdag og 3 av barna hadde med en forelder
Åhh kjekt . Fri her og .Helt super dag[emoji1] fri!
Og plantet litt med minstemann i ettermiddag[emoji2]
Ja de er detHer har 5 åringen nettopp startet å gå alene[emoji4] barn er forskjellige.
Åhh så koselig det ser ut. Nydelig værVar veldig heldig med været [emoji4]![]()
![]()
Åhh kjekt . Fri her og .og det i mange dager herlig
i dag ble ikke ungene levert før 11
![]()
Blitt sagt noe mer om utfordring ?
Blitt sagt noe mer om utfordring ?
Det var det, ikke helt som 17.mai men men de hadde da fått istand noe greier som gjorde det veldig koselig [emoji4]Åhh så koselig det ser ut. Nydelig vær![]()
VeldigDeilig med slike dager[emoji1]
oki spennende . Vært gøy med topp 100 juli ogIkke hørt eller sett noe mer nei[emoji4]
Så braDet var det, ikke helt som 17.mai men men de hadde da fått istand noe greier som gjorde det veldig koselig [emoji4]