>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Håper virkelig det jaNei syns jo det ser lovende ut om det holder seg oppe med tempo! [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det jaNei syns jo det ser lovende ut om det holder seg oppe med tempo! [emoji4]
Rart i grunnen, med mindre tallene akkurat hadde oppdatert seg når hun så på dem.Nei ser dey
Nei det har man gjerne ikke Hmm blææ så umulig å viteJa. Men har man like stor følsomhet når man har tatt slike operasjoner da?
Ja si det...Mhm. Hva er riktig? [emoji33]
Kan jo bli det [emoji6]Veldig romantisk [emoji28]
Ja det kan han jo også [emoji23]Ja, eller om de å er for mye får haan drepe de alle[emoji23][emoji23]
Så bra da. Må være frustrerende. Jeg tåler ikke sure folk. Vil ha glade folk. Og mannen her i hus også har sine sure perioder. Spesielt ved lite søvn. Da kan han få være hjemme alene eller låst inne i ett rom gitt [emoji23]Vet ikke hva han er så sur for. Han blir sånn i blant. Men tror det begynner bli bedre nå [emoji14]
Ja hvis det er så mange da...Og underkant av en time igjen.. Vi bør klare det..?
Haha, det er litt mange nå i kveld [emoji23][emoji13]Æsj da. Stoppe på nesten runde tall da? 79000? [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]
Hper dette går ja. Går nok. Akkurat [emoji23]Okei Hmm wee
Godt å hvile da [emoji4]Ikke så trøtt bare sliten
Veldig. Alt man kan tenke på liksom [emoji23]Nei det har man gjerne ikke Hmm blææ så umulig å vite
Blir da noen innlegg ekstra [emoji6]Hehe ja før jeg sovner
Oh den er god !I morra vil jeg ha royal trippel i sola
Ja Hufg stressHper dette går ja. Går nok. Akkurat [emoji23]
Hahaha, nå fikk jeg bilder i hodet [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Hahaha lurer på åssen litt. Skal man få en erigert penis til å holde den oppe liksom? [emoji23] Opp og ned opp og ned. 5 til !
Min favorittOh den er god !
Skjønner ikke det [emoji56]Haha, det er litt mange nå i kveld [emoji23][emoji13]
Det må vi klare271 innlegg igjen