Nei er sant det. En transe ? Eller hva heter det? HeheheDe sier jo så. Men hvem kan si det. Ingen kan sammenligne det egentlig vel [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei er sant det. En transe ? Eller hva heter det? HeheheDe sier jo så. Men hvem kan si det. Ingen kan sammenligne det egentlig vel [emoji28]
Var lynrask [emoji13]Hehe håpe hun er rask![]()
Mhm er jo detLov det
Flink jenteJeg løp [emoji13]
Nei syns jo det ser lovende ut om det holder seg oppe med tempo! [emoji4]Ikké tid til sånt nei
Snart sovetid herMhm er jo det
Høres bra utVar lynrask [emoji13]
Ja det er noen det er håpløst å diskutere medJa, det er neppe vanskelig å finne kilder altså. Jeg bare synes det er håpløst å prøve diskutere temaet med folk som er uenige med meg der. [emoji14]
Vet ikke hva han er så sur for. Han blir sånn i blant. Men tror det begynner bli bedre nå [emoji14]Jøsses. Fått en pinne oppi ræva eller? [emoji33]
Mhm sent for megSnart sovetid her
Er nok enda mindre nåIkke værst... Men er jo ikke så lenge igjen [emoji6][emoji54] nailbiting!
Meg ogsåMhm sent for meg
Skjult?August mener jeg min [emoji6]
Mhm men kan sove litt lenge ?Meg også
Okei Hmm wee271 innlegg igjen
Ja det håper jeg og [emoji6]Håpe Sara har rett![]()
Litt forvirrende ja...Ikke bra
Ja. Men har man like stor følsomhet når man har tatt slike operasjoner da?Nei er sant det. En transe ? Eller hva heter det? Hehehe
Hehe vært bestJa det håper jeg og [emoji6]