Høres bra utKlarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres bra utKlarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Hørtes bedre utKlarer bare å følge med i skravletråden når jeg sitter på pc jeg.. Hopper over på tapatalk straks, da blir det en runde på lekene![]()
Den har redda meg noen ganger i løpet av graviditeten for å si det sånn.. Så jeg slipper å ta smertestillende for bekkenløsninga.Hveteputer er herlige. Låner mamma si av og til bak i nakken
Har ikke tid å lete de frem heller til deg på youtube [emoji14] HahaÅhh ikke hørt eller husker ikke iallefall![]()
Bekkenløsning er noe dritt jaDen har redda meg noen ganger i løpet av graviditeten for å si det sånn.. Så jeg slipper å ta smertestillende for bekkenløsninga.
Helt enig med deg. Blir mer bevisstHøres veldig interessant ut! Hvordan syns du det påvirker din praksis på jobb? Føler jeg blir en bedre barne- og ungdomsarbeider av å skulle "lære opp" noen, jeg. Tenker over hva jeg gjør og hvorfor jeg gjør det - i stedet for å gjøre jobben uten å tenke som man ofte gjør.
Haha send de på pm når utfordring er over heheHar ikke tid å lete de frem heller til deg på youtube [emoji14] Haha
Hurra for detUngen sover ! [emoji7][emoji7]
Ja det er jo gleden med å ikke dele vaskerom [emoji6]Ja. Er jo så godt også da å bli ferdig. Sette på i morgen tenker jeg.![]()
Oki koselig daTenkte å ta en tur i parken her [emoji4]
Hehe Neeei ? SweetSnuppa tør ikke pga trolls [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha skal prøve huske detHaha send de på pm når utfordring er over hehe
Åhh dagen vi reiser østoverHelt grei[emoji2]
Ferie starter mandag 10.juli..
I will skattHaha skal prøve huske detMinn meg om ikke [emoji14]
Godt det da, har funnet ut at is er en innertier uansett [emoji6]God ide da. Gjerne gjøre det jeg også. Men kjøpt masse god frukt da. Som jeg hakker opp og de kan spise. Det hjelper litt da![]()
Veldig hurra.Hurra for det
The client listHvilken da?[emoji2]
Spænk ju beib [emoji8]I will skatt
Ååhh deilig da. Ikke vaskehjelp på en mnd her buuuhuuuImorgen har jeg fri[emoji1]
Vaskedama kommer så jeg drar på shopping[emoji1] du da?