♡ IKM UKE 34 ♡

Ganske uklart bilde :-/ Men så spennende!
Shit, jeg klarer altså ikke å ta bilder i dag :dead:
Dette er vel ikke noe bedre?
IMG_3272.jpeg

Hmm.. dpo 6 og spor av blod igjen… litt på kvelden 4 dpo og ingenting i går:confused004 4 dpo var det en lang biltur og var sliten. I dag har jeg første dag på jobb etter 14 dager sykdom og hadde nettopp vært å gått tur. Lurer på om det kommer av at jeg er sliten men pleier nå ikke blø av den grunn:wtf

8 DPO ettermiddag. Hadde 4 timers tiss, så kunne ikke la sjansen til å dyppe en test gå fra meg, selv om stua er full av folk. Synes skyggen har blitt sterkere, men er fremdeles kun en skygge. Vises den på bildet? Vis vedlegget 467074
Oooo så spennende! Tror jeg ser noe, men dette bildet ble utydelig også - men mulig jeg ser noe uansett :pompus:

Hmm.. dpo 6 og spor av blod igjen… litt på kvelden 4 dpo og ingenting i går:confused004 4 dpo var det en lang biltur og var sliten. I dag har jeg første dag på jobb etter 14 dager sykdom og hadde nettopp vært å gått tur. Lurer på om det kommer av at jeg er sliten men pleier nå ikke blø av den grunn:wtf
Oiii interessant med blod rundt evt implantasjonsvinduuu :pompus: :joyful:

Er så babysyk
Jeg er sånn babysyk og gleder meg masse, men så plutselig får jeg panikk innimellom; herreguud klarer jeg å våkne på nettene !!? :nailbiting: Den kroniske sykdommen gjør at jeg er helt lammet på nettene... men får kanskje nødmode med bebis :bag: Er jo ikke noe annet jeg vil mer nå enn å utvide den lille familien vår, vi har så masse hjerteplass til både en og to til :dummy::dummy1: (Men tror kanskje ikke samtidlig, selv om det e teori hadde vært stas, så kanskje ikke i praksis? :hilarious:)

7 dpo i dag og klarte selvfølgelig ikke å holde meg unna den ene tidligtesten jeg hadde i huset :smiley-ashamed004 den var jo så klart så negativ som det er mulig å bli. Nå har jeg bare vanlige tester fra babyplan igjen, så da må jeg nok klare å holde meg noen dager til før ny test!

Er så redd for å gi meg selv for store forhåpninger. Sent i går kveld så opplevde jeg å få skikkelig blodsmak I munnen helt uten videre, forsvant etter 5-10 min. Sist jeg opplevde det så var jeg gravid, men vet ikke akkurat hvor langt på vei jeg var når jeg testet da..mulig rundt 9 dpo. Fikk iallefall en skikkelig svak strek den gangen. Så nå er jeg redd for at jeg nesten forventer at jeg er gravid og da blir jo skuffelsen bare enda større om jeg bare får negative tester :nailbiting:

Noen andre som har opplevd blod/metallsmak tidlig dpo som har vært gravide?

Hadde mange fine eggposer, men noen dager til el da han. Har høyrer basal nivå på lh testene enn jeg pleier :pompus: aldri ligget så høyt uten at de er med på stigningen. Håper det er ett godt tegn.
Så bra du fikk se så mange fine eggposer :joyful: Hvilken syklusdag er du på i dag nå? Er EL litt senere enn vanlig? Ja håper der er et godt tegn :happy:

CD 12 og monitor viser fortsatt lav og temp litt høy, så da drøyer nok eggløsning noen dager til. Håper det blir gullegg av dette. Avføringsprøve viser betennelse i tarm, håper ikke det påvirker sjangsene
Ååå måtte det være gullegget :chicken: :gen014
Men så guffent for deg med betennelse i tarm! Er du i utredning for noe allergi eller ibs?

Ååå måtte det være gullegget :chicken: :gen014
Men så guffent for deg med betennelse i tarm! Er du i utredning for noe allergi eller ibs?
Har vært for det meste løs i magen siden januar, men legen har bare sagt at jeg skulle spise lett mat. Ble værre under svangerskapet og på sykehuset mente de at jeg hadde betennelse i tarm, da jeg lurte på om smertene var EXU. Legen tokk blodprøver for å sjekke for allergier og alle var negative. Ba meg kutte ut alt av korn i en til to uker. Har blitt værre til tross. Spent på hva legen sier om prøvesvaret nå

Så bra du fikk se så mange fine eggposer :joyful: Hvilken syklusdag er du på i dag nå? Er EL litt senere enn vanlig? Ja håper der er et godt tegn :happy:
CD14 i dag, men nå skjer det ting :pompus: :woot:
Kroppen min går fra 0-100 ganske kjapt!
1000005029.png

Håper virkelig det klaffer nå! Det hadde vært det beste... Grunnen til at jeg var hos gyn i går er at jeg sliter veldig med endometriose, og smerter og symptomer har bare eksplodert siste ukene. Endt opp sykemeldt denne uken... Så nå blir det medisiner og operasjon om det ikke skulle klaffe denne gangen. Og muligens 2-3 mnd pause pga. Medisiner som stopper syklusen for å roe det helt ned. Kjenner at jeg er så inderlig glad jeg har privat helseforsikring nå... Det hadde gått votter og vår for å få operert offentlig... Om jeg ville kunne jeg operert neste tirsdag, men jeg vil jo se om jeg blir gravid denne mnd iom. Jeg er nærme el.

Tja, regner med toppen kommer i dag, og regner da el i morgen, blir ett par dager "forsinket" etter "min standard", peak på cd 12 hadde vært optimalt med min syklus, men nå har jeg progesteron støtte som gjør luteal fasen litt lenger, så ikke sikkert det gjør noe.. krysser alt for denne mnd så jeg slipper operasjon og venting med å prøve

Back
Topp