Nok sånn lageret mitt kommer til å se ut og etterpå, pakken med eltester har kommetHar ordnet meg litt tester, jeg…Vis vedlegget 466817
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nok sånn lageret mitt kommer til å se ut og etterpå, pakken med eltester har kommetHar ordnet meg litt tester, jeg…Vis vedlegget 466817
Takk, du er forståelsesfull og godÅååjeg ha sånne dager jeg også, hormonene gjennom syklusen hjelper ikke alltid på det mentale heller. Og det blir hvertfall ikke bedre når man er sulten!
Jeg pleier å trekke frem noen positive ting når jeg har det sånn "Takk til kroppen min for at du har prøvd ditt beste på å bli gravid. Kroppen min har faktisk gjort alt rett, men fant kanskje ut at embryoet ikke var liv laget, og gjorde det som var riktig.. Men kroppen vet hva den skal gjøre nå, så når den har fått tid til justere seg, så vil den prøve å bli gravid igjen.."
Men så er det lettere å tenke sånn når man er på en bedre plass mentalt ja
Det går søren meg opp-og-ned. Men du er så nært så nært kjære deg
![]()
Ble en rar tomhet etter mensen nå, sikkert vakum av hormoner nå. Det positive er at det føles ut som om alt er ute og kroppen kan fokusere på noe nyttHva?! Beklager det, det var jo virkelig ikke meningen kjære deg!!
takk som varsler!100% enigJa jeg var helt super stressa de første månedene men føler meg mer avslappa nå
Jaa blir nedtur om det ikke blir nå,men bedre å være positiv og håpefull nå istede for negativ hele måneden.![]()

Du har glemt meg ogsåHva?! Beklager det, det var jo virkelig ikke meningen kjære deg!!takk som varsler!
Er det positive el tester i dag?
Gjerne minn på meg om det er noe jeg har glemt å endre eller legge til!

Jeg skjønte ikke hvorfor du skrev det her KineWow! Ser mye ut men kommer sikkert til å bruke like mye selv haha. Bare har ikke alt samlet på en plass![]()
Men leste nå på ene termintråden at det var 4 stk på terminforumet som meldte om MA samme dagen hos dere?
Hvordan går det med deg? Sender mange varme klemmer 
Næmmen gurimalla! Det var ikke meningenDu har glemt meg også
Bjellepreg - 38 - B3 - PP3 - EL ca 07/07 - IKM ca 20/08
Beklager 
Alt i orden! Takk for at du fiksaNæmmen gurimalla! Det var ikke meningenKanskje jeg ikke lagret da, men husker jo å ha sett begge meldingene deres
Beklager
![]()

Ja jeg startet med første tabletten i går også fikset kroppen opp av seg selv i løpet av natten. Ble liggende i fosterstilling og med doturer hver 15. minutt frem til det plutselig slapp litt over 4 i natt. Da kunne jeg plutselig strekke meg ut og kvalmen gikk vekk. Nå tenker jeg bare fremover egentlig og skal kjøpe inn flere graviditetstester. Tror jeg vil bli en del av en ikm gruppe som kommer i uke 36 eller 37 så lenge blødningen stopper før jeg får eggløsning. Men mai/juni termin vil jo i så fall bli veldig bra daJeg skjønte ikke hvorfor du skrev det her KineMen leste nå på ene termintråden at det var 4 stk på terminforumet som meldte om MA samme dagen hos dere?
Hvordan går det med deg? Sender mange varme klemmer
![]()
Jippi!!!Nok sånn lageret mitt kommer til å se ut og etterpå, pakken med eltester har kommet
Veldig trist å leseJa jeg startet med første tabletten i går også fikset kroppen opp av seg selv i løpet av natten. Ble liggende i fosterstilling og med doturer hver 15. minutt frem til det plutselig slapp litt over 4 i natt. Da kunne jeg plutselig strekke meg ut og kvalmen gikk vekk. Nå tenker jeg bare fremover egentlig og skal kjøpe inn flere graviditetstester. Tror jeg vil bli en del av en ikm gruppe som kommer i uke 36 eller 37 så lenge blødningen stopper før jeg får eggløsning. Men mai/juni termin vil jo i så fall bli veldig bra daEr selvfølgelig kjempe lei meg for det som har skjedd og har sånne plutselige øyeblikk jeg bryter sammen her hjemme. Men har jo blitt litt gravid alle gangene vi har prøvd, selv om 2 av de var kjemisk og en tok slutt nå i uke 10 (men midt i uke 8 på UL). Men ja, 4 stk på samme dag var jo utrolig mange. Bare mange som ikke har fått til den overgangen der morkaken skal ta over, eller kromosomfeil, eller lignende.
Takk for omtanken ❤
Mange gode klemmer sendes. Du blir nok kjapt gravid igjen virker det som. Håper det. Juni er forresten en veldig fin måned å få baby på
Hipp hurra for positiv EL-test! Happy humpings!Med positiv eggløsningstest i dag melder jeg meg inn her jeg
Tullhøna4- 30 - B2 - PP4 - EL 09/08 - IKM 22/08

Juni og juli er jo de aller beste månedene i forholdt til barnehageplass, men alle måneder gårVeldig trist å leseMange gode klemmer sendes. Du blir nok kjapt gravid igjen virker det som. Håper det. Juni er forresten en veldig fin måned å få baby på
![]()
Mars var visst ikke vår måned.Ligger nok noe i prevensjonskulturen som du sier. De tror det er så lett... Husker første gangen vi hadde hatt ubeskyttet sex så spurte han "er du gravid nå?"Hvorfor er det så mange menn som bare "det skjer når det skjer?" (min mann inkludert, men det var han som foreslo at vi skulle prøve å bli gravide igjen veldig snart!) ..."det skjer når det skjer..." vel, kanskje hvis man har 4-5 -6 år på seg ja... men hvis man tenker på å få barn innen de neste 1-2 årene så bør man jo kanskje følge litt med hver måned da... Det er faktisk så SYKT mye som skal klaffeOg hvis man er oppi 30-årene går mulighetene fort ned til mindre enn 10% sjans hver måned, så man MÅ jo benytte mulgihetene. Jeg tror mannfolk har en slags oppfatning om at det er bare å ha sex så blir det baby, siden man har terpet på med bruk av prevensjonsmidler fra ung alder..
Mens vi kvinner finner fort ut at det er ikke bare-bare å prøve, vi ser jo hvor kort vinduer er, og det er vi som går og føler på kroppen hele tiden, syptomer, håp, spørsmål om "er det noe galt med meg"? Osvosv.
Jeg har dessverre ingen gode tips til deg, annet enn at du kanskje ikke behøver å si noe om at du er i det fertile vinduet da? Eller syns du det er slemt ovenfor han? Eller hvis du vil være litt slem så får du streike hele måneden frem til de dagene før EL, så friste han masse, så blir han gærnt tilslutt...neida, skikkelig vanskelig dette, det beste er jo om dere tar en SKIKKELIG prat og finner ut en måte sammen!
![]()

Men det betyr hverfall at han bryr seg! Vi har snakket ordentlig sammen, og han er åpen for å gi mer. Han mener jeg har gitt opp for tidlig denne runden og har lyst til å prøve i kveld
Har fortsatt masse slim, så kan jo hende det ikke er forsent 
Alt gårJuni og juli er jo de aller beste månedene i forholdt til barnehageplass, men alle måneder går
Jeg er glad du kom deg raskt inn i syklus igjenMars var visst ikke vår måned.

Fordy - 29 - B1 - PP14 - EL6/8 - IKM 22/8
Helt ny i forumverden, litt skummelt... Men trenger litt støtte fra likesinnede

Kanskje bedre forhold etter det kroppen har gått igjennom og mye vitaminer