♡ IKM UKE 34 ♡

Åå så digg at det skjer ting de første dagene dpo så man får tankene litt bort:dance008
Åhh så bra - vi har så godt av å bli litt revet ut av den babymaking-bobla ass :angelic:
Ja, det var virkelig godt. Og så glad for at de ikke kom forrige uke :happy:
Kommer sikkert til å ryke på en test eller to sånn helt plutselig, men da har jeg ikke tid til å stirre på de i timesvis :angelic:

Last edited:
Jeg tror ikke det er noe idé å legge inn imorgen, men det skader jo ikke da?! :hilarious: Tenker eggløsningen sikkert var når du kjente smertene i morges eller når det var :gen026
Hvis jeg kan sleppe så kunne jeg tenkt meg det egentlig da.. ja kjente noen sterke napp/rykk noen ganger på høyre side på morgenen i dag. Ellers har det bare vært vanlige EL-smerter som det pleier 2 dager etter EL. Alle testene i dag har vært negative. Men får kanskje mer bekreftelse hvis man ser hvordan tempen ser ut i morgen?

Har vært på innkjøring i ny barnehage med datteren min de siste dagene. Snakket med to av de voksne på avdelingen om at det er så fint at de har bord på kjøkkenet. Jeg greier å prestere å si: det er så fint når man savner å lage barn :playful: Skulle si lage mat med barn. Skal si de fikk seg en god latter

Har vært på innkjøring i ny barnehage med datteren min de siste dagene. Snakket med to av de voksne på avdelingen om at det er så fint at de har bord på kjøkkenet. Jeg greier å prestere å si: det er så fint når man savner å lage barn :playful: Skulle si lage mat med barn. Skal si de fikk seg en god latter
Hahahha NOEN har vært for mye i babymaking-bobla hører jeg :drunken_smilie Jeg hadde vært helt enig med første påstanden din, savner litt å ta en runde på bordet, kanskje du inspirerer flere i kveld :laughing001

Haaaahahahaha!! :laughing001 Omg!!!

, Nei med første barn skulle vi faktisk ikke ha barn enda, jeg var syk og skulle ikke enda tenke på barn. Men da jeg måtte kutte p-piller pga høyt stressnivå (høyt kortisolnivå) så skjedde det visst en glipp en gang (vi vet enda ikke helt når det skjedde :hilarious:) men må ha vært noen ivrige svømmere og ett ivrig egg for plutselig var jeg flere dager over ikm :woot: Da var det 2 positive tester og that’s was it :hilarious: ikke sånn som nå, med tester både her og der :angelic:

Ja vi bestemmer for at det skal bli sånn for deg denne gangen :smiley-angelic001
Oii, wow det hørtes helt fantastisk digg ut å slippe å prøve! :laughing002 Men sikkert et sjokk og en stor omstilling også..

Eniig!:angel8:dance008

Screenshot_20250806_185632_Premom.jpg
Fant peak i dag - endelig ❤️ Tipper egget slipper i morgen, og at 1 dpo er på fredag ❤️ Vi har fått lagt inn godt med aksjer, og satser på en siste runde i morgen.

Endrer IKM fra mandag 18/8 til 21/8

Pjusken91- 33 - B3 - PP1 - EL 7/8 - IKM 21/8

Vis vedlegget 466670
Fant peak i dag - endelig ❤️ Tipper egget slipper i morgen, og at 1 dpo er på fredag ❤️ Vi har fått lagt inn godt med aksjer, og satser på en siste runde i morgen.

Endrer IKM fra mandag 18/8 til 21/8

Pjusken91- 33 - B3 - PP1 - EL 7/8 - IKM 21/8
Herlig!! :woot: Føles så bra når man ser at EL er her og en vet at svømmerne er på plass :hilarious:

Jaa helt på sekundet nesten!!:happy093.evig takknemlig for regelmessig syklus!
Eggløsningstesten dine holder seg lave og eggløsning har vært hos deg?:dance008
Det høres helt nydelig ut å ha sånn stabil syklus! :joyful:

Ja, det kan se veldig sånn ut, EL-smertene har gitt seg, så får se om denne fortsetter å stige:
IMG_5974.jpeg

Ingen LH igjen der inne:
IMG_5978.jpeg

Last edited:
Hvordan går det med dere andre? Noen stigende LH-tester eller noen tullete historier fra i dag? :Heartpink

Hvordan går det med dere andre? Noen stigende LH-tester eller noen tullete historier fra i dag? :Heartpink
Ikke så mye spennende å melde her! Jeg prøver å finne ut om jeg har hatt eggløsning. Må nesten smøre meg med tålmodighet og se an tempen. Testene er ganske sterke hele veien her

Ikke så mye spennende å melde her! Jeg prøver å finne ut om jeg har hatt eggløsning. Må nesten smøre meg med tålmodighet og se an tempen. Testene er ganske sterke hele veien her
Åhh skjønner det er lurt å tempe hvis man over tid har sterke LH-tester. Har du noen bilder av tester og temp? Du må bare vente å se om tempen stiger nok?

Håååper det :shy: :Heartred Da er jeg isåfall 1Dpo i dag kanskje!

Men ekstremt mye utflod i dag, beklager detaljene men det er både eggehvite, vannete, kremete om hverandre og massevis! Haha, mulig det ble fylt opp godt denne runden med både concieve tuber og :sign17:sign19 svømmere :laughing001
Spennende!!

Hahah, kjenner igjen den. Ikke lett å vite hva som er hva :laughing025

Back
Topp