♡ IKM UKE 33 ♡

Jeg syns fortsatt jeg ser en svak skygge på den nederste, men den er sterkere den fra i går.
Blir naturligvis en ny test i kveld. Har egentlig ikke trua… Og jeg vet at det er tidlig å miste håpet på 8 dpo, men men… etter mange prøveperioder, totalt 6 graviditeter hvorpå 5 var sa/kjemisk, så begynner man å kjenne kroppen sin

Nå begynte jeg endelig å blø. Det kjennes lettendes ut, og blir deilig å begynne på ny syklus. :D
Når det kommer til strips tester, så føler jeg de fleste har tapt seg og viser skygge/svak strek. Både babyplan og ms. Både tidligtester og vanlig tester. Man klarer jo ikke la være å studere de i hel heller, selv om man veeet at er man gravid så blir det skikkelig strek. Men så har man så lyst til å se strek da, at man ender opp med å studere likavel. All fornuft som ligger i hodet blir liksom presset bort, og testetøsa tar fullstendig over. Slik er det vertfall med meg.
IKM 37 blir neste gruppe for meg. Gratulerer til de som er gravid, og så krysser jeg fingrene for at de det ikke klaffer for nå, klaffer det for neste gang :Heartred

Last edited:
Jeg skal ha tr i dag, og tok siste test. Blir litt irritert av at bp må plage meg med enda en skygge.. så jeg tok en ny test som hadde samme skygge :bs hvorfor driver jeg med slikt selvplageri? :shifty: :hilarious:
Denne var jo ganske synlig :pompus: er lov å holde ut håpet så lenge TR ikke viser seg :smiley-angelic001

Kanskje vi har samme batch hvis det er noe skygger?

Jeg vet, fått sånne flere ganger denne runden, men makesure hos meg var enda værre så gikk tilbake til babyplan :hilarious:
De nedenfor er mskesure tidligtester for et par sykluser siden.
Tidligere med bp har jeg fått skygge ved siden av der hvor fargestoffet skal være (der hvor feltet er litt blankere om man vipper på testen og ser i lyset) men disse skyggene på dagens tester var på riktig plass… som selvfølgelig tuller med hjernen :shifty:
Burde jo klare å bare vente til mens :hilarious:
Oi! Visste ikke at noen hadde hatt problemer med tidligtestene til makesure også. Den her er jo veldig synlig positiv :( Kjipt at ingenting er sikkert lenger (med mindre man klarer å vente til ikm dagen med å teste)

Blir naturligvis en ny test i kveld. Har egentlig ikke trua… Og jeg vet at det er tidlig å miste håpet på 8 dpo, men men… etter mange prøveperioder, totalt 6 graviditeter hvorpå 5 var sa/kjemisk, så begynner man å kjenne kroppen sin
Hva pleier å være dine første hint om graviditet da?

Jeg pleier ikke å ha noe symptomer annet enn at hvilepulsen min går opp til 65. Da er det på tide å teste.

Jeg melder meg på her.
Vindel - 38 - b3 - pp3 - ikm 17.08

Utrolig ekkel smak i munnen i går og i dag. Kan det bety noe? Tipper jeg er ca. 5 dpo, men usikker.
Har prøvd meg på en test, selvfølgelig helt blendahvit. Usikker på dpo, sannsynligvis 10-11. Testet sent positivt sist, og har også bare metodetester nå, som jo er kjent for å være trege...

Så jeg gir ikke opp ennå.

Høres ut som det er lurt å få sjekket at alt er bra med UL og blodprøver, spes om lutesøfasen nå er nede på 10-11 dager! Uansett, 9 dpo er veldig tidlig å gi opp om ikke tr dukker opp. Forstår at du mister håpet. Jeg tester tydelig positivt 10-11 dpo sist og når man da passerer den dagen føller man at håpet er ute :Heartred håper ikke tr dukker op og du får en spire som klamrer seg fast til tross for lite optimisme :Heartred
Takk :Heartred jeg mistet håpet 9 dpo siden jeg fikk TR 10 dpo sist pp, og har hatt en del sykluser med kort lutealfase :sorry: skal absolutt ta en prat med legen om det.

Denne var jo ganske synlig :pompus: er lov å holde ut håpet så lenge TR ikke viser seg :smiley-angelic001

Kanskje vi har samme batch hvis det er noe skygger?
Haha, du, ja, det er alltid håp frem til tr! Jeg fikk skygge på cb tidlig også.. men er ikke super optimistisk mtp at det er 13 dpo og burde teknisk sett hatt en skikkelig positiv nå om det var noe :bag:

Det er batch som slutter på 6011, har du samme?

Hva pleier å være dine første hint om graviditet da?

Jeg pleier ikke å ha noe symptomer annet enn at hvilepulsen min går opp til 65. Da er det på tide å teste.
Jeg får progresteronstøtte på grunn av kort lutealfase og det forsterker en del symptomer. Har med det sluttet å tolke symtomer som f.eks murringer og ømme brystsmerter. For min del har jeg fått tidlig mistanke når livmortappen er forhøyet og avrundet i form (stikker piller oppi der to ganger i døgnet), men det som har alltid har vært et sterkt symptom er kuldefornemmelser i kroppen rundt 7 dpo etterfulgt av kraftig nattesvette.

Nå begynte jeg endelig å blø. Det kjennes lettendes ut, og blir deilig å begynne på ny syklus. :D
Når det kommer til strips tester, så føler jeg de fleste har tapt seg og viser skygge/svak strek. Både babyplan og ms. Både tidligtester og vanlig tester. Man klarer jo ikke la være å studere de i hel heller, selv om man veeet at er man gravid så blir det skikkelig strek. Men så har man så lyst til å se strek da, at man ender opp med å studere likavel. All fornuft som ligger i hodet blir liksom presset bort, og testetøsa tar fullstendig over. Slik er det vertfall med meg.
IKM 37 blir neste gruppe for meg. Gratulerer til de som er gravid, og så krysser jeg fingrene for at de det ikke klaffer for nå, klaffer det for neste gang :Heartred
Masse lykke til videre, tipper vi møtes i uke 37 :Heartred

Jeg har satt meg selv på TR siden det kom en del friskt, rosa blod i morges. Jeg har ikke blødd noe mer siden det, men det var akkurat samme greia forrige pp, så jeg regner med at hun kommer for fullt i natt/i morgen tidlig. :shifty:

Syns vi har en veldig dårlig statistikk så langt! Jeg har lagt til litt statistikk på hovedinnlegget sånn at det er lettere å se (jeg så noen andre hadde gjort det i en annen IKM gruppe - smart!).

Jeg har ikke orket å oppdatere denne listen ennå, så da blir dette en slags snarvei :bookworm:

Jeg har satt meg selv på TR siden det kom en del friskt, rosa blod i morges. Jeg har ikke blødd noe mer siden det, men det var akkurat samme greia forrige pp, så jeg regner med at hun kommer for fullt i natt/i morgen tidlig. :shifty:

Syns vi har en veldig dårlig statistikk så langt! Jeg har lagt til litt statistikk på hovedinnlegget sånn at det er lettere å se (jeg så noen andre hadde gjort det i en annen IKM gruppe - smart!).

Jeg har ikke orket å oppdatere denne listen ennå, så da blir dette en slags snarvei :bookworm:
Ooof, som om alle bare samlet seg opp forrige uke :( Men da må jo uke 37 bli bra!

Skal sannsynligvis selv bli med i uke 37, så håper det blir en kjempe god uke iallfall :) Krysser fingrene!

Der fikk jeg mensen, da ble syklus 36 dager (mot 46 forrige gang), så eggløsningen må ha vært noen dager før vi hoppet av i svingen uansett. Masse lykke til videre neste runde, jeg har troen! :Heartred

Back
Topp