♡ IKM UKE 33 ♡

Ja, sant det. Jeg har tatt de blodprøvene alt ja, resultatene var visst fine. Neste blir ultralyd og spermprøve :nailbiting:

Skjønner godt om du blir ekstra skuffet denne pp'en etter at den har vært så annerledes. Men kanskje det blir din nye normale tid for EL nå, det hadde jo vært fint.
Kva ser dei etter på blodprøvene?

Negativ test igjen. Tr får bare komme om det ikkje er baby. No har eg hatt så lang pp at eg har gått glipp av ein. Aldri skjedd før.

ingen økning på 3 dager..
Så da gir jeg meg med testing og venter på TR. :arghh:
(Får heller være obs på exu)

Vedlegg

• IMG_2593.jpeg
    IMG_2593.jpeg
    442,4 KB · Visninger: 90
ingen økning på 3 dager..
Så da gir jeg meg med testing og venter på TR. :arghh:
(Får heller være obs på exu)
Så trist! :sorry: men da vet du at du kan bli gravid, forhåpentligvis sitter spiren neste pp! Selvom jeg ikke helt har gitt opp håpet for deg på denne spiren ennå :Heartred

Jeg skulle jo ikke teste noe mer, men siden tempen gikk opp i morges og ikke ned (bare en smule), så ble jeg nysgjerrig allikevel. Dette er den første testen jeg kan overbevise meg selv om at jeg ser noe svaaakt, svaaaakt. Vi får se. Kjennes veldig ut som at TR kommer, men ikke noe mer spotting eller blod foreløpig.
1000041265.png
1000041263.jpg

Jeg skulle jo ikke teste noe mer, men siden tempen gikk opp i morges og ikke ned (bare en smule), så ble jeg nysgjerrig allikevel. Dette er den første testen jeg kan overbevise meg selv om at jeg ser noe svaaakt, svaaaakt. Vi får se. Kjennes veldig ut som at TR kommer, men ikke noe mer spotting eller blod foreløpig.
Vis vedlegget 467184Vis vedlegget 467185
Spennende :nailbiting: Håper det er spire som øker tempen:love017

Hadde økning på e test 10 dager seinare enn forventa men den var ikkje like sterk som kontrollstreken

Tok en test til selvom spotting vanligvis ikke er et godt tegn for meg.
Blenda, blenda og blendahvitt.
9 dpo og jeg sier meg ferdig med testingen om ikke TR bestemmer seg for å vente noen dager allikevel. Antar at hun kommer i morgen eller torsdag. Orker ikke mer :sorry: PP 10, jeg er klar for deg.
Vis vedlegget 467159
Høres ut som det er lurt å få sjekket at alt er bra med UL og blodprøver, spes om lutesøfasen nå er nede på 10-11 dager! Uansett, 9 dpo er veldig tidlig å gi opp om ikke tr dukker opp. Forstår at du mister håpet. Jeg tester tydelig positivt 10-11 dpo sist og når man da passerer den dagen føller man at håpet er ute :Heartred håper ikke tr dukker op og du får en spire som klamrer seg fast til tross for lite optimisme :Heartred

Jeg skal ha tr i dag, og tok siste test. Blir litt irritert av at bp må plage meg med enda en skygge.. så jeg tok en ny test som hadde samme skygge :bs hvorfor driver jeg med slikt selvplageri? :shifty: :hilarious:
Ah ja, vet ikke om det er en dårlig batch eller hva, men hadde også sånne og har gått helt over til Makesure :confused005

Jeg skal ha tr i dag, og tok siste test. Blir litt irritert av at bp må plage meg med enda en skygge.. så jeg tok en ny test som hadde samme skygge :bs hvorfor driver jeg med slikt selvplageri? :shifty: :hilarious:
Uff ja, kjenner igjen den skyggen fra min i går! Øker jo spenninga, men ekstra kjedelig når det ikke blir noe mer:wtf:

Ah ja, vet ikke om det er en dårlig batch eller hva, men hadde også sånne og har gått helt over til Makesure :confused005
Jeg vet, fått sånne flere ganger denne runden, men makesure hos meg var enda værre så gikk tilbake til babyplan :hilarious:
De nedenfor er makesure tidligtester for et par sykluser siden.
Tidligere med bp har jeg fått skygge ved siden av der hvor fargestoffet skal være (der hvor feltet er litt blankere om man vipper på testen og ser i lyset) men disse skyggene på dagens tester var på riktig plass… som selvfølgelig tuller med hjernen :shifty:
Burde jo klare å bare vente til mens :hilarious:

Vedlegg

• IMG_8837.jpeg
    IMG_8837.jpeg
    152,1 KB · Visninger: 34
  • IMG_8971.jpeg
    IMG_8971.jpeg
    332 KB · Visninger: 34
Last edited:
Back
Topp