♡ IKM uke 32 ♡

Denne prøveperioden skal det gå! Det er ved el 17 uker siden siste testosteron injeksjon for mannen, og svømmerne er forhåpentligvis bedre enn forrige pp :sign17 jeg har uansett satt opp time til fastlege for sjekk dagen etter ikm, tror det er bedre å komme igang med en slik utredning før enn senere :)

Denne prøveperioden skal det gå! Det er ved el 17 uker siden siste testosteron injeksjon for mannen, og svømmerne er forhåpentligvis bedre enn forrige pp :sign17 jeg har uansett satt opp time til fastlege for sjekk dagen etter ikm, tror det er bedre å komme igang med en slik utredning før enn senere :)
Spennende! Har mannen hatt lav produksjon grunnet lav testosteron?

Spennende! Har mannen hatt lav produksjon grunnet lav testosteron?
Vet egentlig ikke helt, men de to vi har satt på første forsøk, og nå skjer det ingenting. Han hadde testikkelkreft for endel år siden (over 10 år) og lavt testohormon i kroppen, så han har fått injeksjoner hver 12. uke de siste 18 månedene, lest nå at det hemmer produksjonen av sædceller. Skulle gjerne vist det før vi startet, for han tok siste injeksjonen rett etter vi bestemte oss for å begynne å prøve på nr 3 :bag:

Vet egentlig ikke helt, men de to vi har satt på første forsøk, og nå skjer det ingenting. Han hadde testikkelkreft for endel år siden (over 10 år) og lavt testohormon i kroppen, så han har fått injeksjoner hver 12. uke de siste 18 månedene, lest nå at det hemmer produksjonen av sædceller. Skulle gjerne vist det før vi startet, for han tok siste injeksjonen rett etter vi bestemte oss for å begynne å prøve på nr 3 :bag:
Ahh, blir spennende å se om det klaffer nå da!

Velkommen til IKM uke 32!

Siden ingen har laget ikm gruppe for uke 32 enda så kjører jeg på! Velkommen hit, håper på masse skravling og positive tester :Heartred

Eksempel på innmelding:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

Koalabjørn - 29 - B3 - PP1 - 25/07 - 08/08

Mandag 04/08

Tirsdag 05/08

Onsdag 06/08

*Førstegangslykke85 - 40 - b2 - PP9 - el 23.07 -IKM 06.08

Torsdag 07/08
*ElskerJesus♡ - 36år - B5 - PP3 - EL 27.07 - IKM - 07.08

Fredag 08/08
*Koalabjørn - 29 - B3 - PP1 - 25/07 - 08/08

Lørdag 09/08
*Eplejuice - 35 - B2 - PP9 - El 26.07 - IKM 09.08
*drømmeromførstespire - 25 - B1 - PP9 - 26/7 - 9/8

Søndag 10/08
*BBYG - 35 - b3 - pp4 - el 27/7 - ikm 10/8
*mamat2prinsesser&4prinser - 40 - 7 - PP4(PP1 etter kjemisk) -EL 25.07 - IKM 10.08
*Sommerfugl) - 30 år - B2 - PP3 (Hatt to kjemiske) - EL 27.07 - IKM 10.08

Usikker på datoer
*Polly93 - 32 - B2 - PP1 - tipper EL ila uke 30 - tipper IKM ila uke 32

Gravid :Heartred

Byttet uke:clock

TR :sorry:
J- 24, B2, PP 24+, 23/7, IKM 6/8

Trodde alt skulle være ute til nå? Testet på veldig utvannet urin og forventet negativ test!:bag: det kan kanskje sitte i noen dager til? Er på CD4 nå...

20250714_151951.jpg

Lurer på om jeg må teste på morgenurin imorgen, for jeg synes det ser ut som det har vært stigning igjen..? Åneeei, altså :bag: Skal jeg kutte ut Letrozol denna syklusen, maybe? Irriterende! Igjen tatt på urin som ser ut som vann..
20250714_163355.jpg

Lurer på om jeg må teste på morgenurin imorgen, for jeg synes det ser ut som det har vært stigning igjen..? Åneeei, altså :bag: Skal jeg kutte ut Letrozol denna syklusen, maybe? Irriterende! Igjen tatt på urin som ser ut som vann..
20250714_163355.jpg
Oj, veldig rart! Litt obs på ex.u dersom det er litt økning i tillegg til blødning?

Er det pga kjemisk? :Heartpink

Yes, og nå synes jeg det ser ut som det har steget igjen :bag: Får driste meg til å ta en digital, bare for å følge med. Jeg som er begynt på Letrozol for første gang.. Æsj, altså!

Oj, veldig rart! Litt obs på ex.u dersom det er litt økning i tillegg til blødning?

Ble refertilisert på Volvat Majorstuen i januar 2018 og spiren satt i første PP 6 uker etter operasjonen. Som refertilisert er det bittelitt større sjanse for Exu pga arrvev, så skal alltid på TUL i uke 6, men har vært så heldig å fått 3 barn etter operasjonen uten å oppleve Exu. Reagerte på jeg hadde litt mindre blødning enn til vanlig, men jeg blør vanligvis mye. Og det gjorde jeg på CD2 også denne gangen, men synes det har vært litt mindre igår og idag enn til vanlig. Får bare ta en digital og følge litt med❤️ Vil tro jeg bare kan kutte ut Letrozol da? Har hatt Letrozol igår og idag!

Back
Topp