♡ IKM uke 32 ♡

CD17/ 1 eller 2dpo...eller begge deler:smiley-bounce012 Er iallefall i dpo-land:cool05:dance011:gen014 Fikk lagt inn aksjer inatt:sign17:sign19 Så da skal vi være dekket. Kjenner ømhet i livmoren, men det er det:love017 Denne PP har vært ulik de forrige; fordi først kjente jeg vonde el-smerter på venstre side CD15 fra kl. 20.00-20.15, og CD16 veldig vonde el-smerter på høyre side fra kl.21.00-22.30. Kjenner omtrent aldri EL fra høyre eggstokk?:chicken: Gleder meg til å teste, men vet nå ikke hvilken DPO jeg skal gå ut ifra?:laughing002
Screenshot_20250727_074528_FF App.jpg

Screenshot_20250727_074409_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250727_074824_ChatGPT.jpg
Gå ut i fra den tidligste når du skal starte å teste, og gå ut i fra den seneste før du mister håpet! :hilarious:

Gå ut i fra den tidligste når du skal starte å teste, og gå ut i fra den seneste før du mister håpet! :hilarious:

Genial strategi:laughing021Mannen fikk panikk når jeg fortalte han at jeg kanskje, høyst sannsynlig, har sluppet egg fra hver side med ett døgns mellomrom... Øyene hans bare poppet ut(han har store øyne) og han utbrøt" Seriøst, du tuller?":gen113:scared007:scared001:laughing025

Genial strategi:laughing021Mannen fikk panikk når jeg fortalte han at jeg kanskje, høyst sannsynlig, har sluppet egg fra hver side med ett døgns mellomrom... Øyene hans bare poppet ut(han har store øyne) og han utbrøt" Seriøst, du tuller?":gen113:scared007:scared001:laughing025
Hahq, jeg heier på twins, hadde vært sykt gøy om du kjente at det ble to allerede ved el :hilarious:

Chatgpt gir meg en 5-8% sjans for graviditet denne runden hvis jeg ikke begynner på progesteron :hilarious: jaja, sjansen er stor nok til at jeg fyrer av en test 8dpo om tr ikke har kommet før det!:hilarious:

Hei, jeg sniker litt her inne da jeg ligger å svinger mellom to IKM uker.
Melder meg gjerne på her også da jeg muligens har eggløsning i dag, 2/3 dager tidligere enn jeg pleier.
Starten_på_noe_fint: 35-B1-PP8-EL 26.07?-IKM 10.8/11.08

Jeg har fått positiv digital test, men strips fra BP har ikke kommet over i de verdiene jeg tidligere har på topp. Lurer på om kroppen har forsøkt uten å helt få det til. Skal følge med på tempen og fortsette LH testingen de neste dagene.

Vedlegg

• IMG_8373.jpeg
    IMG_8373.jpeg
    383,3 KB · Visninger: 40
Jeg sitter nærmest og teller timer fordi jeg blir så utålmodig av å være i DPO-land. Ikke hjalp det med Oslo-tur i helgen heller, for å få tankene over på noe annet :schocked028

Hei, jeg sniker litt her inne da jeg ligger å svinger mellom to IKM uker.
Melder meg gjerne på her også da jeg muligens har eggløsning i dag, 2/3 dager tidligere enn jeg pleier.
Starten_på_noe_fint: 35-B1-PP8-EL 26.07?-IKM 10.8/11.08

Jeg har fått positiv digital test, men strips fra BP har ikke kommet over i de verdiene jeg tidligere har på topp. Lurer på om kroppen har forsøkt uten å helt få det til. Skal følge med på tempen og fortsette LH testingen de neste dagene.
Kan være de ikke er helt korrekte fordi de er registrert på easy home-tester og ikke «andre» - bare et tips! :Heartpink

CD18/5 DPO
Denne perioden har vært tar, med en annen lengde og form på mensen, samt at jeg ikke fikk catchet el med rester.

I dag fikk jeg tegn på el slim og murringer som ved el/mensen. Tok el test for sikkerhets skyld, den var lav...så blir spennende å se. Skal prøve å holde meg mtp tester til neste søndag.
1000015905.jpg

Vis vedlegget 465830

6dpo så her må jeg selvsagt jobbe litt for å se noe :smiley-ashamed004 Men jeg sverger på at det er en skygge der… bildet er tatt etter 5 minutter. Litt utvannet urin også. Noen som er like delulu som meg og ser noe som helst, eller er det kun i mitt hode?
Jeg ser også en skygge :wideyed:

Jeg ser også en skygge :wideyed:
Iiiih!! :joyful: Oppdaga også utflod i dag. Blank så vidt jeg kunne se, og ikke mengder. Nok til at dopapiret sklei litt fort når jeg tørka meg :hilarious: Men har ikke hatt utflod siden før jeg fjerna spiral. Tolker det selvsagt som et sikkert tegn på graviditet :laughing002
Får se om et par dager om det kan være noe man må jobbe mindre for å se :love7

Vis vedlegget 465830

6dpo så her må jeg selvsagt jobbe litt for å se noe :smiley-ashamed004 Men jeg sverger på at det er en skygge der… bildet er tatt etter 5 minutter. Litt utvannet urin også. Noen som er like delulu som meg og ser noe som helst, eller er det kun i mitt hode?
Jeg ser også noe! 6dpo er veldig tidlig riktignok.. men kanskje du hadde el tidligere enn du tror? :nailbiting:

Back
Topp