Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Gå ut i fra den tidligste når du skal starte å teste, og gå ut i fra den seneste før du mister håpet!CD17/ 1 eller 2dpo...eller begge delerEr iallefall i dpo-land
Fikk lagt inn aksjer inatt
Så da skal vi være dekket. Kjenner ømhet i livmoren, men det er det
Denne PP har vært ulik de forrige; fordi først kjente jeg vonde el-smerter på venstre side CD15 fra kl. 20.00-20.15, og CD16 veldig vonde el-smerter på høyre side fra kl.21.00-22.30. Kjenner omtrent aldri EL fra høyre eggstokk?
Gleder meg til å teste, men vet nå ikke hvilken DPO jeg skal gå ut ifra?
![]()
![]()
![]()

Er iallefall i dpo-land

Fikk lagt inn aksjer inatt
Så da skal vi være dekket. Kjenner ømhet i livmoren, men det er det
Denne PP har vært ulik de forrige; fordi først kjente jeg vonde el-smerter på venstre side CD15 fra kl. 20.00-20.15, og CD16 veldig vonde el-smerter på høyre side fra kl.21.00-22.30. Kjenner omtrent aldri EL fra høyre eggstokk?
Gleder meg til å teste, men vet nå ikke hvilken DPO jeg skal gå ut ifra?
Mannen fikk panikk når jeg fortalte han at jeg kanskje, høyst sannsynlig, har sluppet egg fra hver side med ett døgns mellomrom... Øyene hans bare poppet ut(han har store øyne) og han utbrøt" Seriøst, du tuller?"

endelig snart i DPO land!

Men jeg sverger på at det er en skygge der… bildet er tatt etter 5 minutter. Litt utvannet urin også. Noen som er like delulu som meg og ser noe som helst, eller er det kun i mitt hode?
Oppdaga også utflod i dag. Blank så vidt jeg kunne se, og ikke mengder. Nok til at dopapiret sklei litt fort når jeg tørka meg 

Håper veldig!
Blir veldig spennende dager fremover