♡ IKM uke 32 ♡

PP4(1 PP etter kjemisk og 1 runde med Letrozol)/CD16/1DPO og endelig i dpo-land :smiley-bounce012

Ifølge tempen er jeg i dpo-land:dance011Har fortsatt positive tester, blir kanskje negative utover dagen eller imorgen:) Fikk lagt inn aksjer natt til CD13, natt til CD15(EL CD15 kl 20.00-20.15) og natt til CD16:sign17:sex:sign19
Skal se om vi får til å legge inn aksjer ikveld og, så skal vi være dekket:smiley-bounce022

Da er det bare å vente ei uke før testetøsa slippes friii:smiley-bounce015

Screenshot_20250726_072753_FF App.jpg

Screenshot_20250726_091101_Premom.jpg
Hurra! 1 DPO her også :joyful: Ananas er kjøpt inn og det skal jeg spise fra idag og tom 5 DPO. Det funka sist jeg ble gravid, så selv om det bare er et kjerringråd så har jeg trua likevel!

Pleier du å ha så mange sterke tester, eller er det Letrozol som har gjort det tror du? Veldig fine tester. Håper for deg :happy:

Hurra! 1 DPO her også :joyful: Ananas er kjøpt inn og det skal jeg spise fra idag og tom 5 DPO. Det funka sist jeg ble gravid, så selv om det bare er et kjerringråd så har jeg trua likevel!

Pleier du å ha så mange sterke tester, eller er det Letrozol som har gjort det tror du? Veldig fine tester. Håper for deg :happy:

Grattis med å være i dpo-land du også :dance011 Her jeg trives best, da er jobben gjort og en er full av håp:love017 Ja, hvorfor ikke? Ananas smaker kjempegodt og, så:happy119 Ja, jeg pleier å ha sterke EL-tester, og denne gangen var de svakere enn de pleier:hilarious: Og har også hatt mindre vondt enn jeg pleier å ha ved eggløsning, men er vel i grunnen bare et pluss, det:knegg: Må være grunnet Letrozol:angel10

Cd21 positiv test! Da blir el mest sannsynlig cd22 denne runden. Temping har ikke funket denne runden pga sykdom, ferie og våkenetter med minste. Dermed har det ikke vært aktuelt med så mange aksjer heller. Dersom vi ikke får til noe i kveld så anser jeg denne runden som tapt og dropper progesteron slik at jeg slipper en lang syklus unødvendig.Vis vedlegget 465733

ENDELIG fikk du positiv test du også :smiley-bounce012 :dance011Håper sånn dere får til å legge inn aksjer ikveld❤️ Og gjør dere ikke det, så skjønner jeg godt du skipper progesteronstøtte denne PP❤️

Dere andre som også har fått positiv el test 2 dager etter hverandre, når regner dere dpo fra?:happy:

Hvis man ikke temper, så regner en dagen etter første positive test for EL-dagen. At en har positive tester over flere dager, har ikke noe å si❤️

CD 20, EL overstått, PP3, B5:happy:
Egger slapp garantert inatt, følte litt murring rundt 22, men det kan eg også føle etter aksjer så vanskelig å sei. LH'en peaka nok inatt, så rekne med den blir negativ igjen ikveld. Er då 1/2dpo:laughing021 iallefall dpo, men teller nok som 1dpo i måro sjølv om eg definitivt får mensen om 11 dagar om eg ikkje e preggers. Men, større sjanse å få positiv test 8,5dpo enn 7,5, right?:cool:
Screenshot_20250726_120050_Premom.jpg

Eg gidde sjeldent legga inn alle testane:bag::hilarious:
Glede meg til å leite etter streker med dokk framøve :hug003

CD 20, EL overstått, PP3, B5:happy:
Egger slapp garantert inatt, følte litt murring rundt 22, men det kan eg også føle etter aksjer så vanskelig å sei. LH'en peaka nok inatt, så rekne med den blir negativ igjen ikveld. Er då 1/2dpo:laughing021 iallefall dpo, men teller nok som 1dpo i måro sjølv om eg definitivt får mensen om 11 dagar om eg ikkje e preggers. Men, større sjanse å få positiv test 8,5dpo enn 7,5, right?:cool:
Vis vedlegget 465746
Eg gidde sjeldent legga inn alle testane:bag::hilarious:
Glede meg til å leite etter streker med dokk framøve :hug003

Herlig å være i dpo-land- håpet's land :wav :love017 :love7

Nei altså nå blir jeg gal! Mannen har blitt kjempe solbrent og jeg får ikke ta på han omtrent :wideyed: altså er det mulig! Tror ikke det er ment å bli noe denne runden ass, tviler sterkt på at aksjene lagt 4 dager før el gir uttelling! Men fint å se så mange som er over i dpo land, gleder meg til det begynner å testes!:Heartred

Nei altså nå blir jeg gal! Mannen har blitt kjempe solbrent og jeg får ikke ta på han omtrent :wideyed: altså er det mulig! Tror ikke det er ment å bli noe denne runden ass, tviler sterkt på at aksjene lagt 4 dager før el gir uttelling! Men fint å se så mange som er over i dpo land, gleder meg til det begynner å testes!:Heartred

Åneeei, hmmm, hva med å ta en doggy, så er han minst mulig borti deg?:smiley-ashamed004:cool14 Jeg ble gravid med sex 3 dager før EL❤️

8dpo, negativ test fra som forventet, tatt i morges! :happy:

Får se om jeg tar ny i morgen tidlig eller om jeg venter til mandag!

Vedlegg

• Screenshot_20250726_190030_Gallery.jpg
    Screenshot_20250726_190030_Gallery.jpg
    405,7 KB · Visninger: 36
  • Screenshot_20250726_190336_Gallery.jpg
    Screenshot_20250726_190336_Gallery.jpg
    107,2 KB · Visninger: 35
Du har ikke uringlass og en sprøyte da? :glasses1 Jeg og samboer tyr til det hvis det blir utfordringer:hilarious:

Straks 4dpo.. sprøtt hvor fort disse dpo-dagene har gått denne gangen. Har bestemt meg for å ikke teste før 9 -10 dpo denne gangen. Testetøsen i meg vil jo begynne asap, men det blir bedre for meg å prøve å la være.

På hvilken dpo-dag tenker dere å begynne å teste?

Straks 4dpo.. sprøtt hvor fort disse dpo-dagene har gått denne gangen. Har bestemt meg for å ikke teste før 9 -10 dpo denne gangen. Testetøsen i meg vil jo begynne asap, men det blir bedre for meg å prøve å la være.

På hvilken dpo-dag tenker dere å begynne å teste?
Tenker 8 dpo, men kjenner jeg meg selv rett. Blir vel første tatt 7 dpo :joyful:

Akkurat lagt inn aksjer for siste gang:sign17:sign19 Skjønner ikke helt? Hatt vondt igjen nå ikveld, men denne gangen på høyre eggstokk? Kjenner omtrent aldri el-smerter fra den siden. Igår kveld var det venstre som det pleier? Er EL først nå? Smertene varte fra 21.00- 22.30.. og nå er det jævlig ømt i livmoren. Får se ann tempen imorgen:angel5

Du har ikke uringlass og en sprøyte da? :glasses1 Jeg og samboer tyr til det hvis det blir utfordringer:hilarious:
Det er uaktuelt for mannen :hilarious: men det går helt fint at det ikke ble noe denne måneden altså, det er bare pp1. Noen runder går det ikke fordi egget ikke blir befruktet, og noen ganger går det ikke fordi livet skjer. Bedre lykke neste gang!

CD17/ 1 eller 2dpo...eller begge deler:smiley-bounce012 Er iallefall i dpo-land:cool05:dance011:gen014 Fikk lagt inn aksjer inatt:sign17:sign19 Så da skal vi være dekket. Kjenner ømhet i livmoren, men det er det:love017 Denne PP har vært ulik de forrige; fordi først kjente jeg vonde el-smerter på venstre side CD15 fra kl. 20.00-20.15, og CD16 veldig vonde el-smerter på høyre side fra kl.21.00-22.30. Kjenner omtrent aldri EL fra høyre eggstokk?:chicken: Gleder meg til å teste, men vet nå ikke hvilken DPO jeg skal gå ut ifra?:laughing002
Screenshot_20250727_074528_FF App.jpg

Screenshot_20250727_074409_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250727_074824_ChatGPT.jpg

6dpo - har selvsagt ikke greid å beherske meg denne gangen heller.. tok en test på morgenurin i dag, som var negativ men som 100% fikk en svaaak strek etter å ha ligget lenge over kontrolltiden.. den er jo ikke gyldig, men det har heller aldri skjedd før! Og jeg testa MYE forrige pp og hadde testene liggende i skapet lenge bare for å se om det kunne komme en svaaaak strek etter kontrolltiden som ga et ørlite håp. Forrige pp hadde jeg også ømme bryst på denne tiden i syklus, og nå er det nada. Umulig å se om det er skygge eller rosa strek, men jeg har skapet fullt av tester, og kommer definitivt til å ta enda en i ettermiddag for å se :smiley-bounce012

Back
Topp