Hurra! 1 DPO her ogsåPP4(1 PP etter kjemisk og 1 runde med Letrozol)/CD16/1DPO og endelig i dpo-land
Ifølge tempen er jeg i dpo-landHar fortsatt positive tester, blir kanskje negative utover dagen eller imorgen
Fikk lagt inn aksjer natt til CD13, natt til CD15(EL CD15 kl 20.00-20.15) og natt til CD16
Skal se om vi får til å legge inn aksjer ikveld og, så skal vi være dekket
Da er det bare å vente ei uke før testetøsa slippes friii
![]()
![]()
Ananas er kjøpt inn og det skal jeg spise fra idag og tom 5 DPO. Det funka sist jeg ble gravid, så selv om det bare er et kjerringråd så har jeg trua likevel!Pleier du å ha så mange sterke tester, eller er det Letrozol som har gjort det tror du? Veldig fine tester. Håper for deg

Har fortsatt positive tester, blir kanskje negative utover dagen eller imorgen

Ja, hvorfor ikke? Ananas smaker kjempegodt og, så
Ja, jeg pleier å ha sterke EL-tester, og denne gangen var de svakere enn de pleier
Og har også hatt mindre vondt enn jeg pleier å ha ved eggløsning, men er vel i grunnen bare et pluss, det
Må være grunnet Letrozol
iallefall dpo, men teller nok som 1dpo i måro sjølv om eg definitivt får mensen om 11 dagar om eg ikkje e preggers. Men, større sjanse å få positiv test 8,5dpo enn 7,5, right?

altså er det mulig! Tror ikke det er ment å bli noe denne runden ass, tviler sterkt på at aksjene lagt 4 dager før el gir uttelling! Men fint å se så mange som er over i dpo land, gleder meg til det begynner å testes!

Jeg ble gravid med sex 3 dager før EL
æææ
Jeg og samboer tyr til det hvis det blir utfordringer

Fikk lagt inn aksjer inatt
Gleder meg til å teste, men vet nå ikke hvilken DPO jeg skal gå ut ifra?