Her kommer jeg slentrende, jeg hadde jo én pp i juni før jeg fikk beskjed om at jeg hadde grove celleforandringer, prøving er satt på pause for minst 6 mnd og jeg må ha konisering som ble satt opp nå snart. Fikk mensen i juli og tenkte løpet var kjørt. Men nå var jeg 6 dager over, har vært uggen og trøtt en stund, trodde det var stoffskiftet som tullet med meg. Tok en test i dag for å være sikker og den er KLINK positiv???
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, for vi var på ferie med et vennepar da jeg trodde jeg hadde eggløsning + at vi har brukt beskyttelse pga celleforandringene, så det skal egentlig ikke være mulig at det har skjedd noe nå? Jeg forstår ikke hva som har skjedd, om mensen sist var en lang festeblødning og jeg egentlig er 9 uker på vei? Eller om det har skjedd noe veldig rart og jeg er 4 og noe? Uansett, HURRA
Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig, for vi var på ferie med et vennepar da jeg trodde jeg hadde eggløsning + at vi har brukt beskyttelse pga celleforandringene, så det skal egentlig ikke være mulig at det har skjedd noe nå? Jeg forstår ikke hva som har skjedd, om mensen sist var en lang festeblødning og jeg egentlig er 9 uker på vei? Eller om det har skjedd noe veldig rart og jeg er 4 og noe? Uansett, HURRA

Det skjønner jeg kjempegodt!
Har du meldt deg inn i barselgruppe her for april 2026? Kan være en ide hvis du har lyst