Når testene ble tatt så var du bare 1-2 uker på vei, det er nok for tidlig å forvente 2-3 uker på vei når testene ble tatt 10-13 dpoHer er fra clearblue digital. Tatt lørdag, mandag og i går kveld (ja jeg er helt testgal) hahaalle 3 viser 1-2..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når testene ble tatt så var du bare 1-2 uker på vei, det er nok for tidlig å forvente 2-3 uker på vei når testene ble tatt 10-13 dpoHer er fra clearblue digital. Tatt lørdag, mandag og i går kveld (ja jeg er helt testgal) hahaalle 3 viser 1-2..

Ja jeg kan skimte noe spesielt på bilde 2 synes jeg at jeg ser strek når jeg ikke zoomer på bilde!Noen flere som kan skimte noe på denne?![]()

Spennende utvikling og meget god økning i temp!Dagens temp. Litt overrasket over at den har steget, for har vært litt kjøligere på rommet

Ja blir spennende dager fremover. Tempen forrige gang så ikke like bra ut Kan til nøds skimte en antydning til skygge på vanlig test bare. Tom for tidlig testSpennende utvikling og meget god økning i temp!![]()
Håper så inderlig for degJa blir spennende dager fremover. Tempen forrige gang så ikke like bra ut Kan til nøds skimte en antydning til skygge på vanlig test bare. Tom for tidlig test

Bilde?Ja blir spennende dager fremover. Tempen forrige gang så ikke like bra ut Kan til nøds skimte en antydning til skygge på vanlig test bare. Tom for tidlig test

Vet ikke om det synes på bilde engang, kan prøve etterpåBilde?![]()
Takk, fine duHåper så inderlig for deg![]()
![]()
Lurer på om det er omgangssyke som kan ha påvirket tempen, ligger og er så kvalmJaaaa jeg synes den er mer tydeligJeg avskrev testene som skygge i går, men testen på morgenen i dag synes jeg den er hakket sterkere?
Vis vedlegget 465964

Off god bedring, håper det er forbigående! Berg og dalbane deluxe dette herKvalmen ble bedre av litt mat heldigvis, men så var samboer så dum at han lagde kaffe, så kvalm igjen

Tusen takkOff god bedring, håper det er forbigående! Berg og dalbane deluxe dette her![]()
Fikk flyktet unna kaffelukten, men så kom hunden inn på rommet, med bæsj i rumpa. Hehe min flaksDeiligTusen takkFikk flyktet unna kaffelukten, men så kom hunden inn på rommet, med bæsj i rumpa. Hehe min flaks

SpennendeLitt interessant: pulsgjennomsnittet og pustefrekvens har økt i natt, REM hele 3.5t (pleier å ha rundt 1.5t) og alt smaker sterkere, alle tegn jeg fikk forrige gang jeg var gravid
Ja den er sterkere i dagJeg avskrev testene som skygge i går, men testen på morgenen i dag synes jeg den er hakket sterkere?
Vis vedlegget 465964

Jeg serNoen flere som kan skimte noe på denne?![]()
Gurimalla så spennende med temp og mange symptomerLitt interessant: pulsgjennomsnittet og pustefrekvens har økt i natt, REM hele 3.5t (pleier å ha rundt 1.5t) og alt smaker sterkere, alle tegn jeg fikk forrige gang jeg var gravid