♡ IKM UKE 30 ♡

Godt spørsmål! Jeg begynte også 7dpo, og syns også det var ganske fint. Det ble liksom rolig skuffelse istedenfor brå skuffelse.. også å prøve å ha litt is i magen hjalp, ble tøffest den PP jeg trodde jeg ble gravid og ventet å teste.. så nå har jeg skrevet huskelapp «ALLE symptomene du kjenner på er bare progesteronet!! Ikke ha forhåpninger!» :hilarious:

Jeg er innstilt på å begynne tidlig neste gang. Har du fått temp? Jeg skal inn å bestille diverse nå :couchpotato: Er du ferdig med mensen? Hittil blør jeg mye mindre enn vanlig, og ikke like mye smerter! Har sluppet å tatt blodstoppende hittil :happy:
Lurt med den huskelappen altså! :hilarious: fint å høre at du også syns det var ganske greit å teste tidlig. Ikke så lett å vite hva det er man tåler best før man har testet litt forskjellige testetider.

Ja, jeg er ferdig med mensen og på cd 8. Jeg har hatt termometeret i sengen i noen dager men klarer søren meg aldri ta tempen :hilarious: datteren min har sovet så urolig, så jeg får aldri noe særlig strekk med sammenhengende søvn på morgenen. Men hun har ofte sånne perioder, så når hun etterhvert sover bedre skal jeg forhåpentlig vis få det til.

Gratulerer! :joyful:
Så morsomt at det stemte for deg også. Og med samme test!
Takk! xsmile9 Ja, jeg ble anbefalt å brukte babyplan-tester i 2023 på forumet, så har egentlig bare brukt det i tillegg til clearblue digital. Jeg har jo testet mange sykluser hvor det ikke ble noe, og har aldri hatt tendenser til skyggestrek på de før, helt blendahvite og etter mange timer. Derfor jeg ble litt gir i går kveld når jeg så på den senere, selv om jeg visste jeg ikke kunne stole på den. Men da kunne jeg jo egentlig gjøre det :happy:

Smerter så jeg slet med og sovne i går og et temp dropp idag. Føler meg litt nedstemt, vet ikke om det er begynnende pms eller fordi jeg er sliten etter dårlig natt

Vedlegg

• Screenshot_20250727_085130_FF App.jpg
    Screenshot_20250727_085130_FF App.jpg
    305,4 KB · Visninger: 27
Lurt med den huskelappen altså! :hilarious: fint å høre at du også syns det var ganske greit å teste tidlig. Ikke så lett å vite hva det er man tåler best før man har testet litt forskjellige testetider.

Ja, jeg er ferdig med mensen og på cd 8. Jeg har hatt termometeret i sengen i noen dager men klarer søren meg aldri ta tempen :hilarious: datteren min har sovet så urolig, så jeg får aldri noe særlig strekk med sammenhengende søvn på morgenen. Men hun har ofte sånne perioder, så når hun etterhvert sover bedre skal jeg forhåpentlig vis få det til.
Ja, det begynner å bli noen runder, så fint å teste ut hva som er best for psyken - Glad du og har funnet din teknikk på det :hilarious:

Oi CD8 allerede? Ahhh heldig som har kommet litt på vei :playful: Jeg har det sånn med jenta mi også, så er redd jeg ikke klarer å verken huske å tempe eller rekke å tempe før jeg har vært for mye i uro :bag:

Ååå :shy: men du pleide jo ikke ha smerter så lenge før mens, kan det være festesmerter og dipp? :Heartred
Nei, pleier å få det rett før eller samtidig, men litt usikkert denne syklusen. Kan være på grunn av at egget festet seg, trodde bare ikke at det skulle gjøre så vondt

Nei, pleier å få det rett før eller samtidig, men litt usikkert denne syklusen. Kan være på grunn av at egget festet seg, trodde bare ikke at det skulle gjøre så vondt
Det er ikke gøy med vondter nei, mange nerver og væsker osv som blir påvirket.. håper virkelig det er festing :smiley-angelic001

Ja, det begynner å bli noen runder, så fint å teste ut hva som er best for psyken - Glad du og har funnet din teknikk på det :hilarious:

Oi CD8 allerede? Ahhh heldig som har kommet litt på vei :playful: Jeg har det sånn med jenta mi også, så er redd jeg ikke klarer å verken huske å tempe eller rekke å tempe før jeg har vært for mye i uro :bag:
Og så piper termometeret litt både når man skrur det på og når det er ferdig med å måle, så jeg er så redd for å vekke frøkna :hilarious:

Back
Topp